مدیران کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد اولین برنامه شان در سال ۹۷ باید این باشد که دست آورد‌های انقلاب را برای مردم بیشتر بازگو کنند و برنامه‌های خاص و ویژه‌ای تدارک ببینند.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۸۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد حسین عبداللهی در گردهمایی مدیران کانون‌های نیشابور و فیروزه اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد ما باید فکور باشند این بودجه نیست که کار را پیش می‌برد این فکر مدیران کانون هاست که کار را جلو می‌برد.

 وی گفت: در آستانه ۱۸ اسفند و ۲۵ امین سالروز تأسیس کانون‌های مساجدقرار داریم و در دوره‌ی جدید از فعالیت کانون‌ها قرار گرفته ایم درست است بودجه و امکانات کم است ولی باید نگاهمان تغییر کند نباید نگاهمان به ستاد عالی کشور مثل یک پدر پولدار باشد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ما ۴۰ ساله شد و مدیران کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد اولین برنامه شان در سال ۹۷ باید این باشد که دست آورد‌های انقلاب را برای مردم بیشتربازگو کنند و برنامه‌های خاص و ویژه‌ای تدارک ببینند.

عبداللهی یادآورشد:شاید در برخی جا‌ها ما کمترتوانستیم دست آورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی را خوب به مردم بازگو کنیم که این وظیفه‌ی خطیر مسجدی‌ها و مذهبی‌ها هست.

وی تاکیدکرد:ما باید کانون‌های فرهنگی وهنری مساجدرا به کانون‌های چابک، خلاق و نوآور تبدیل کنیم وقتی کانون‌های ما در این مسیر قرار بگیرند مردم از آن‌ها استقبال بیشتری می‌کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: ما باید به یک نهاد نتیجه محور نه هزینه محورتبدیل شویم وتلاش کنیم مصرف تولیدات فرهنگی دین محور بین مردم افزایش یابد ما خیلی وقت‌ها مصرف فرهنگی داریم ولی مصرف فرهنگی داخل نیست.

عبداللهی اذعان کرد:مابه عنوان مدیران کانون‌ها باید حتی از تولیدات فرهنگی کوچک بچه‌های مسجد حمایت کنیم وطوری عمل کنیم که مسجد در جوش و خروش باشد.

وی بیان داشت:آمار ما در استان خراسان رضوی نشان می‌دهد که ۲۱۷ هزار نفر از کلاس‌های اوقات فراغت ما استفاده کرده اند وبالغ بر ۲۰ هزار برنامه در کانون‌های استان اجرا شد.

عبداللهی افزود: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان خراسان رضوی بالغ بر ۶ هزار برنامه در کانون‌ها اجرا کردیم و این در نوع خود کم نظیر است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: مطمئن باشید دشمن نخواهد توانست به نظام جمهوری ایران آسیب بزند، چون شما مسجدی‌ها پشت این نظام مقدس و مقام معظم رهبری بوده وخواهید بود.

گفتنی است در پایان از خدمات حجت الاسلام هادی حسین آبادی مسئول سابق دبیرخانه ویژه و مدیران فعال کانون‌های فرهنگی وهنری مساجدنیشابور وفیروزه با اهدای لوح سپاس وهدیه تجلیل گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها