مسئول بسیج خواهران بروجرد:

۸ نفر از زنان زندانی نیازمند به آغوش خانواده بازمی گردند

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)وروز زن تعداد هشت نفر از زنان زندانی نیازمند به آغوش خانواده برمی گردند.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۱۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
نسرین فائزی، مسئول بسیج خواهران بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: با توجه به‌قرار گرفتن در آستانه ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بازدیدی از زندان زنان در بروجرد صورت گرفت و با ۴۵ نفر زندانی صحبت‌هایی که انجام گرفت تلاش می‌شود تا بخشی از مشکلات این زندانیان برطرف و به آغوش خانواده بازگردند.
وی افزود: در همین راستا بر اساس توافق صورت گرفته با دادستانی در تلاش هستیم تا در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) و ایام سال نو مشکل هشت نفر از زنان زندانی را که مشکل مالی دارند و نیازمند هستند، برطرف نمائیم که از طریق رضایت شاکیان و یا پرداخت بخشی از این هزینه بتوانیم این بانوان را از زندان آزاد کنیم تا دوباره در کنار سایر اعضای خانواده به زندگی خود برگردند.
فائزی تصریح کرد: همچنین برای ۲ نفر از دختران این زنان زندانی که در آستانه ازدواج بوده جهیزیه‌ای تهیه‌شده تا بتوانند زندگی مشترک خود را شروع کنند و حداقل امکانات و لوازم موردنیاز برای آغاز یک زندگی مشترک فراهم گردیده است.

مسئول بسیج خواهران بروجرد خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از طلاق و اعتیاد، کارگاه‌های آموزشی رفع شبهات، برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این ایام هستند.
فائزی گفت: تهیه ۶۰۰ سبد کالا و البسه برای خانواده‌های نیازمند یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در دستور کارداریم و تلاش می‌شود تا در آستانه عید نوروز بتوانیم با توزیع این اقلام خدمتی به محرومان انجام دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار