خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اذعان کرد:

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در قزوین

پرزحمت عنوان کرد: نمایشگاه فروش بهاره از 18 لغایت 24 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۳۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، بیان کرد: نمایشگاه فروش بهاره از 18 لغایت 24 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.
وی گفت: این نمایشگاه در دو سالن با بیش از 250 غرفه و مشارکت کننده، صنوف تولیدی و خدماتی، مایحتاج عمومی مردم را در ایام پایانی سال عرضه می کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد : عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل مواد غذایی، انواع شوینده ها، مواد پروتئینی، انواع پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش می باشد.
پرزحمت افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با قیمت های مناسب و با تخفیف 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار توزیع می شود .
وی با بیان اینکه تیم نظارتی سازمان صنعت معدن و تجارت در اکیپ های دو نفره به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند عنوان کرد: بازدیدکنندگان در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در هنگام خرید اعم از گران فروشی، کم فروشی، کیفیت اجناس عرضه شده و غیره به بازرسین سازمان مراجعه نمایند‌.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: محوریت برگزاری این نمایشگاه، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب بوده و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان این نمایشگاه نظارت دارند.
پرزحمت در ادامه خاطر نشان کرد: نمایشگاه فروش بهاره از 18 لغایت 24 اسفند ماه سال جاری هر روز از ساعت 15 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان جهت بازدید عموم دایر است.
وی ضمن اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه اضافه کرد: تنظیم و تثبیت قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف در ایام پایانی سال، دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمت ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از اهدف اصلی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها