بسیج رسانه در دیدار با مادر شهید رهبر:
شهید رهبر خبرنگاری متعهد و متخصص بود که توانست با قلم خویش نامی نیک از خبرنگاران عرصه جهاد و شهادت برجای گذارد
کد خبر: ۸۹۹۷۳۳۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

مادری که هنوز چشم انتظار است/ شهید رهبر خبرنگاری متعهد و متخصص بودبه گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، در دیداری صمیمانه که با جمعی از مسئولین سازمان بسیج رسانه کشور  به مناسبت روز مادر، از خانواده شهید غلامرضا رهبرصورت گرفت از مقام ارزشمند شهدا قدردانی شد.

شهید غلامرضا رهبر در سال 1336 در آبادان متولد شد و از سال 1358 فعالیت خود را در صدا و سیمای مرکز آبادان آغاز کرد و در سمت مدیر خبر رادیو آبادان و گزارشگر و نماینده صدا و سیما در قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور رویدادهای دفاع مقدس ، رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام را در دوران جنگ تحمیلی گزارش می کرد.

برادر این شهید بزرگوار گفت: او اهل خدا بود و همیشه می گفت فقط خدا را عبادت کنید و فقط او را بپرستید، مبادا نمازتان ترک شود. او مهربان بود و با دلسوزی رفتار می کرد و علاقه عجیبی به مستضعفین و محرومان داشت.

وی ادامه داد:غلامرضا میگفت" به مستضعفین ، به افرادی که نیاز دارند کمک کنید؛ زیرا ممکن است از روی نیاز به انحراف کشیده شوند"

بخشی از وصیت‌نامه شهید رهبر هم چنین آمده است : " دنیای آبادان با دنیای خارج از آن تفاوت دارد . آبادان برای ما دنیای معنویات و الهیات و این جنگ برای ما کلاس درس است . این راه الهی است که خود انتخاب کرده ام و از خدا می خواهم که اگر کشته شدم و یا زخمی گشتم فقط به خاطر او و در راه او بوده باشد . خدا را فراموش نکنید ، نماز ، عبادت ، تقوا را پیشه راه خود کنید . کمی به درون خود بنگریم و از زندگی پست مادی و لنجنزار و غرب گرایی بیرون آییم و ببینیم آنچه را که اسلام حکم کرده چقدر به نفع ماست و بنگریم که ما چقدر در اشتباهیم و متوجه نیستیم"

مدیران بسیج رسانه ضمن تبریک به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص)، حضرت زهرا(س) از خصوصیات منحصربه فرد شهید رهبر از جمله متعهد و متخصص بودن وی در عرصه خود اشاره نمودند و تاکید کردند: شهید رهبر برای نسل جوانمان الگوی مناسبی میباشد.

شهید رهبر در 21 دی سال 1365 در سن 29 سالگی در عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

ارسال نظرات