در راستای توانمند سازی افراد در حرفه خبرنگاری برگزار شد:
جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه کرمانشاه گفت: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بسیج رسانه کرمانشاه با مسوول اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان صحنه در راستای توانمند سازی افراد در حرفه خبرنگاری در شهرستان صحنه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۴۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، صابر طاهری کولانی جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه استان کرمانشاه، اظهار داشت: دوره های مقدماتی و پیشرفته خبرنگاری شرق استان با همت سازمان بسیج رسانه استان توسط کانون بسیج شهرستان صحنه در حال برگزاری است که در دوره خبرنگاری پیشرفته واحد های درسی خبرنگاری بحران، سواد رسانه ای، خبرنگاری منافع ملی، روزنامه نگاری، تبلیغات و اقناع تدریس می شود.

جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه دوره های مقدماتی و پیشرفته خبرنگاری با هدف توانمند سازی افراد در این حرفه برگزار شد، تصریح کرد: بنابراین در همین راستا جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سازمان بسیج رسانه کرمانشاه با مسوول اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان صحنه در این شهرستان برگزار شد.

طاهری خاطر نشان کرد: دوره های خبرنگاری مقدماتی و پیشرفته شرق استان با دعوت از اساتید دانشگاهی و حوزه علوم ارتباطات برای اولین بار بمدت دوماه در شهرستان صحنه در حال برگزاری است که این دوره ها با استقبال علاقه مندان به حرفه خبرنگاری مواجه بوده است.

ارسال نظرات