بسیج رسانه گلستان برگزار می‎کند:

ثبت نام سومین اردوی نور خانوادگی اصحاب رسانه گلستان

سومین اردوی راهیان نور اصحاب رسانه گلستان بصورت خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در فروردین ماه 97 برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۴۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسج،  گلستان جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه استان از آغاز ثبت نام سومین دوره اردوی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه استان گلستان خبر داد.

جعفری افزود: این کاروان طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته عصر روز شنبه چهارم فروردین به سمت مناطق زیارتی جنوب کشور اعزام خواهدشد.
به گفته  جعفری این اردو بصورت خانوادگی خواهد بود و اصحاب رسانه میتوانند با خانواده خود در این اردو ثبت نام نمایند، اردو 5 روز  و تلاش خواهیم کرد تا از زیارتگاههای: شرهانی، فتح المبین، دوکوهه، هفت‌تپه، فکه، چزابه، کانال کمیل، طلائیه، نهرخین، شلمچه ، خرمشهر، اروند و معراج الشهدای محمودونداهواز بهره‌مند شوند.
جعفری عنوان کرد ثبت نام از امروز3شنبه 15اسنفد آغاز و تا 26اسفند ادامه خواهد داشت.
با توجه به ظرفیت محدود کاروان اولویت با نفراتی خواهد بود که علاوه بر داشتن شرایط زودتر ثبت نام و هزینه اردو را پرداخت کرده باشند، از آنجا که در حال حاضر سهیه و ظرفیت 40 نفر می‌باشد توصیه می‌کنیم که داوطلبان هرچه سریعتر اقدام نمایند.
وی در خصوص هزینه اردو اظهار داشت سرانه هر نفر حدود 400هزار تومان محاسبه شده که با توجه به برخی مساعدتهای صورت گرفته، اصحاب رسانه از 90 تا 75درصد تخفیف برخوردار خواند شد.
 
ایشان شرایط و مقررات ثبت نام در این اردو را به شرح ذیل بیان کردند:

اولویت ثبت نام با داوطلبانی است که عضو فعال و یا عادی بسیج رسانه استان گلستان باشند. 
اصحاب رسانه‌ای که عضو بسیج رسانه نیستند می‌توانند با عضویت در بسیج رسانه از تخفیفات ویژه این سفر بهره‌مند شوند جهت این امر به دفاتر کانون بسیج رسانه گرگان و شهرستانها مراجعه نمایند.

 

تلفن تماس : 31426265   -   31426266

فرم ثبت نام اینترنتی ذیل همین صفحه

 

تاریخ و مدت اردو:
اردو پنج روزه می‌باشد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تاریخ پیشنهادی جهت حرکت از گرگان:

***** عصرروز شنبه 4فروردین 97 خواهد بود. ********* تاریخ بازگشت و ورود به گرگان عصر نهم فروردین خواهد بود.

تبصره: با توجه به ترافیک سفرهای نوروزی و راهیان نور در ایام نوروز و قطعی نشدن قرارداد اتوبوس تا این لحظه احتمال جابجایی تاریخ یک الی دو روز متصور است. که این موضوع اطلاع رسانی خواهدشد.)

محل اجرای اردو:
مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور، شامل زیارتگاهها و یادمانهای: شرهانی، فتح المبین، هفت‌تپه، دوکوهه، فکه، چزابه، کانال کمیل، طلائیه، شلمچه، اروند، نهر خین و ... که تلاش خواهد شد تمامی این مناطق در صورت فراهم بودن شرایط بازدید به عمل خواهد آمد


                                                              ***** شرایط ثبت نام ******

 

1-تکمیل بودن پرونده بسیجی در بسیج رسانه.

 

2-واریز هزینه اردو به حساب بسیج رسانه .
 

تذکر:
افرادی که پرونده بسیجی آنان ناقص می باشد و یا پرونده بسیجی خود در رده قبلی را تا کنون انتقال نداده اند می‌بایست ضرورتاً تا 26 اسفند96در این خصوص اقدام نمایند.
اولویت ثبت نام با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت نام و وجه مربوطه را واریز کرده باشند.
اردو بصورت خانوادگی خواهد بود و ثبت نام بصورت مجردی نخواهد بود ( خبرنگاران مجرد ضرورتا می‌بایست با یک همراه محرم ثبت نام نمایند.)

 

هزینه ثبت نام و شرایط تخفیفات: 
هزینه اردو 400هزار تومان می‌باشد که  تخفیفات در نظر گرفته شده به شرح ذیل می باشد:


* اصحاب رسانه عضو فعال بسیج رسانه و اعضای درجه یک خانواده آنان 90درصد تخفیف خواهند داشت و خود و خانواده شان هر نفر 40هزار تومان پرداخت خواهند کرد.


* اصحاب رسانه عضو عادی بسیج رسانه و اعضای درجه یک خانواده آنان نیز از 85درصد تخفیف بهره مند خواهند شد و خود و خانواده آنان هر نفر 60هزار تومان پرداخت خواهند کرد.


* اصحاب رسانه‌ای که عضو بسیج رسانه نباشند ( با معرفی نامه معتبر مبنی بر فعالیت رسانه‌ای) و همچنین بستگان درجه یک آنان از 75درصد تخفیف بهره مند خواهند شد و هر نفر 100هزار  تومان پرداخت خواهند کرد.


عضای درجه یک خانواده شامل: همسر، فرزندان و پدر و مادر و اعضای درجه دو شامل خواهر و برادر می باشد.)
تبصره: افراد مجردی که با محرم ( برادر و یا خواهر) در اردو شرکت می‌نمایند هزینه ثبت نام یک همراه همانند هزینه اعضای درجه یک محاسبه خواهد شد. 
با توجه به محدودیت ظرفیت سقف نفرات ثبت نامی برای هر شخص تا 4 نفر می‌باشد. بیشتر از 4 نفر در صورت متقاضی نداشتن امکان خواهد داشت و هزینه هرنفر اعضای درجه یک و دو خانواده 100 هزار تومان خواهد بود.

 

در صورت وجود ظرفیت ثبت نام، داوطلبین غیر رسانه‌ای هزینه ثبت نام هر نفر 200 هزار تومان خواهد بود.

ارسال نظرات