خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: عمليات اجرايي پروژه اصلاح هندسي بلوار آزادگان(غياث آباد) که شامل آسفالت، علائم گذاري و خط کشي بود، به پايان رسيد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۶۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين، سعيد جهانگيري مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: در ادامه اجراي پروژه هاي اصلاح هندسي که در سال جاري در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفته بود، اصلاح هندسي غياث آباد انجام شد.
وي عنوان کرد: اين پروژه اصلاح هندسي شامل آسفالت، خط کشي و علائم گذاري اين محدوده شهري بود، که انجام شد.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: پس از پايان پروژه اصلاح هندسي، تابلوي راهنماي مسير مورد نياز براي تسهيل دسترسي رانندگان به نواحي شهري کوثر و مينودر در بلوار آزادگان نصب شده است .
جهانگيري اظهار کرد: اجراي پروژه هاي اصلاح هندسي در تسهيل تردد خودروها و عابران پياده در شبکه معابر شهر اثرگذار بوده و تمام اين پروژه ها با نيازسنجي که انجام مي شود، اجرا مي گردد.
وي يادآور شد: اميد است با اقداماتي که اين سازمان انجام مي دهد بتوانيم با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، رضايت خاطر آنان را جلب کرده و در اجراي پروژه هاي مختلف که نيازمند ياري شهروندان هستيم از مساعدت آنان بهره مند شويم.
1006/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها