خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:

مادران نقش‌آفرینان اصلی جامعه و از مقام بسیار والایی برخوردارند

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: امروز عده‌ای از افراد جامعه علیرغم داشتن سرمایه های عظیم دنیوی در بحث خانه و خانواده با مشکلات بسیاری مواجه هستند که می‌توان عدم داشتن اسوه و الگویی مناسب در زندگی را عامل اصلی این مشکلات دانست.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۶۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) ضمن گرامیداشت مقام شخص زن اظهار کرد: مادران نقش‌آفرینان اصلی این جامعه بوده و از مقام بسیار والایی برخوردار هستند.
وی حضرت زهرا(س) را اسوه و الگویی برای همه افراد و به ویژه زنان و مادران عنوان کرد و گفت: شیوه زندگی و رفتار حضرت زهرا(س) الگویی جامع برای همه افراد و در همه دوران تاریخی بوده و ایشان توانسته‌اند بهترین انسان‌ها را در طول تاریخ که همان سلاله پاک امامان هستند را تربیت نمایند.
این مسئول با اشاره به برخی از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) تبیین کرد: ما باید در موضوعات مختلفی چون پاکدامنی، تربیت فرزند، همسرداری ایشان را الگوی خود قرار داده و سیره و سبک مادرمان حضرت فطمه(س) را در زندگی خود جاری کنیم.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین تصریح کرد: سوره‌ی کوثر در شان بسیار والای حضرت زهرا(س) و در پاسخ به ابتر خواندن پیامبر اکرم(ص) توسط برخی از جاهلان نازل شده و علیرغم زمینی‌ها همه آسمانیان و بهشتیان نیز به مقام بسیار والای حضرت زهرا(س) غبطه می‌خورند.
حجت‌الاسلام مصطفایی مطرح کرد: امروز عده‌ای از افراد جامعه علیرغم داشتن سرمایه های عظیم دنیوی در بحث خانه و خانواده با مشکلات بسیاری مواجه هستند که می‌توان عدم داشتن اسوه و الگویی مناسب در زندگی را عامل اصلی این مشکلات دانست.
وی در بخش پایانی این گفت و گو با اشاره به آیات الهی خاطرنشان کرد: برای داشتن زندگی خوب، پربرکت، پررونق و هم‌چنین برگرفته از آموزه‌های اسلامی خداوند اسوه‌های حسنه‌ای را فرستاده که چراغ راهمان باشند و یقینا سیره زندگی و رفتاری مادرمان حضرت فاطمه‌زهرا(س) یکی از بهترین این الگوها می‌باشد.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها