خبرهای داغ:
دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد:
دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا از برگزاری پنجمین مجمع عمومی بسیج این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۸۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

سرهنگ میثم محمدی، دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: پنجمین مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا در ساعت 9 صبح روز یکشنبه 20 اسفندماه سال 1396 برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این مجمع با حضور مسئولین، مدعوین، خانواده معزز شهدا اقشار مختلف بسیج در سالن جلسات بخشداری مرکزی بوئین‌زهرا برگزار خواهد شد و حاضران از سخنان حجت‌الاسلام زرینه امام جمعه بوئین‌زهرا و هم‌چنین فرماندار و فرمانده سپاه این شهرستان بهره‌مند خواهند شد.
این مسئول از مطرح شدن دو طرح مختلف در کارگروه‌های اجتماعی و فرهنگی خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت معضل مبارزه با مواد مخدر در کارگروه اجتماعی این مجمع طرحی با عنوان راهکارهای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر مطرح خواهد شد.
دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: با توجه به اهمیت بسیار توجه به فضای مجازی و از آنجایی که رهبر معظم انقلاب نیز موضوع اهمیت به فضای مجازی را به اندازه اهمیت به نظام مهم‌ می‌دانند در کارگروه فرهنگی این مجمع به بررسی طرحی با عنوان آموزش سواد رسانه‌ای و فضای مجازی پرداخته می‌شود.
محمدی توضیح داد: پس از مطرح شدن طرح‌ها در مجمع موافقین و مخالفین به تبیین نظرات خود در خصوص طرح‌ها پرداخته و سرانجام به رای‌گیری همه اعضای مجمع گذاشته می‌شود.
وی تبیین کرد: با توجه به اینکه انتخاب هیئت رئیسه مجمع هر دوسال انجام می‌گیرد، در مجمع بسیج امسال در کنار رسیدگی به طرح‌ها ما شاهد انتخاب رئیس مجمع، نائب رئیس دوم، بازرس اول و بازرس دوم که اشخاص حقیقی مجمع هستند با رای اعضا خواهیم بود و لازم به ذکر است نسبت به اعضای حقوقی مجمع که دربرگیرنده نائب رئیس اول و دبیر مجمع می‌باشد رای‌گیری صورت نمی‌گیرد.
این مسئول قرائت بیانیه را از دیگر برنامه‌های مجمع در روز یکشنبه عنوان کرد و گفت: در بخش پایانی مجمع بیانیه‌ای قرائت خواهد شد که در آن همه اعضای مجمع خواستار توجه همه مسئولین نظام و به ویژه دولت، نمایندگان، وزرا و قوه قضائیه به حل مشکلات مردم که صاحبان اصلی این نظام بوده و هم‌چنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در جامعه توسط مسئولین هستند.
دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا مطرح کرد: توجه به مشکلات مردم در عرصه اقتصادی و تامین رفاه، توجه به اقتصاد درونزا و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی به جای چشم دوختن به دیگران، اصلاح نظام اداری و پیشگیری از بروز فساد اداری از دیگر مطالبات بسیجیان در این مجمع می‌باشد.
محمدی ادامه داد: تلاش در جهت تعالی فرهنگی کشور، و نقش‌آفرینی در این راستا، توجه به سند آموزش و پرورش، توجه به سند اسلامی کردن دانشگاه‌ها و هم‌چنین توجه به موضوع عفاف و حجاب از دیگر مطالبات مردم در این بیانیه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: دقت‌نظر و پیگیری دغدغه‌های مقام معظم رهبری در موضوع فرهنگ و هم‌چنین محدودسازی میدان مانور دشمن در فضای مجازیرا می‌توان از دیگر مطالبات در نظر گرفته شده در این بیانیه دانست.
دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا در خاتمه ابراز داشت: با توجه به این مهم که در کنار کمک به دستگاه‌های دولتی، روحیه مطالبه‌گری یکی از اصلی‌ترین وظایف بسیج می‌باشد، تصویب طرح‌ها، ارجاع آن‌ها به دستگاه‌های دولتی مربوطه و در ادامه مطالبه‌گری برای تحقق طرح‌ها را می‌توان از اصلی‌ترین خروجی‌های تشکیل پنجمین مجمع بسیج شهرستان بوئین‌زهرا عنوان کرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها