خبرهای داغ:
18 اسفندماه؛ همایش پیاده روی خانوادگی به همت حوزه حضرت علی(ع)در سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۸۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، جمعه 18اسفندماه؛ همایش پیاده روی خانوادگی به همت حوزه حضرت علی(ع)در سمنان برگزار می شود.

غلامرضا منیری،فرمانده حوزه علی بن ابیطالب(ع)سمنان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: این برنامه در راستای گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س)و امام خمینی(ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید "حاج محمدابراهیم همت" به مناسبت سالگرد شهادت این شهید برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این همایش روز جمعه هجدهم اسفند ماه رأس ساعت ۷صبح از مسجد بقیه الله الاعظم(عج) شهرک اندیشه تا امامزاده یحیی بن موسی الکاظم(ع)برگزار خواهد شد.
فرمانده حوزه علی بن ابیطالب(ع)سمنان با اشاره بر اینکه برای این برنامه جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است،گفت: برای این همایش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای ۳نفر،کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای ۲نفر و یک عدد دوچرخه ویژه نوجوانان زیر ۱۵سال و جوایز نفیس دیگر در نظر گرفته شده است.
منیری تأکید کرد: علاقه مندان به شرکت در قرعه کشی و شرکت در این همایش همگانی می توانند تا روز برگزاری همایش هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء به محل مسجد بقیه الله الاعظم شهرک اندیشه مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها