مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:
با توجه به پیش‌بینی آغاز سفرهای نوروزی از 24 اسفند و تعطیلات منتهی به پایان سال ، طرح نوروزی از 23 اسفند تعیین و با توجه به ترکیب تعطیلات در سال جدید پایان طرح نیز 17 فروردین می باشد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۹۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان درجلسه ستاد نوروزی 97 گفت : پیش فروش بلیط های نوروزی اتوبوس های بین شهری بصورت اینترنتی و حضوری انجاممی شود.

ایرج دست نشان افزود:  پیش فروش اینترنی بلیت از مورخ  17 بهمن ماه96 بصورت حضوری و غیر حضوری آغاز شده و نظارت مستمر ستادی و استانی بر روند اجرای آن صورت می پذیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی آغاز سفرهای نوروزی از 24 اسفند و تعطیلات منتهی به پایان سال ، طرح نوروزی از 23 اسفند تعیین و با توجه به ترکیب تعطیلات در سال جدید پایان طرح نیز 17 فروردین می باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: ساماندهی و نظارت بر عملکرد امداد خودروي داراي مجوز در شبکه راه ها از طریق سامانه مدیریت ناوگان امدادي انجام می شود وکلیه کارگاه های جاده ای در طول ایام نوروزی ( 96/12/24 لغایت 97/01/17 ) غیر فعال و تعطیل هستند.

ایرج دست نشان افزود:  نظارت بر مدیران فنی شرکتها و موسسات حمل و نقل در اعمال دقت نظر بیشتر هنگام بررسی و ارایه تاییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربري قبل از اعزام به سفر وهمچنین نظارت بر فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، نمازخانه ها بسیارمورد تاکید این اداره کل است .

وی اظهار داشت: هماهنگی با مبادي مسئول جهت جلوگیري از فعالیت سواري هاي مسافربر شخصی در راه هاي برون شهري صورت گرفته است وسایل نقلیه مسافربري درون شهري و ادارات دولتی و سایردستگاه ها و ارگان ها اجازه جابجائی مسافران نوروزي را نخواهند داشت.

گفتنی است، جلسه ستاد نوروزی 97 با حضور ارگانهای ذیربط ازجمله پلیس راه ،اورژآنس ،میراث فرهنگی ،استانداری دراداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان برگزارشد.

 

 

ارسال نظرات