فرمانده ناحیه ساوه گفت: در ایام عید نوروز امسال، 550 نفر از شهرستان ساوه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور در ایام عید نوروز سال 97 گفت: سپاه شهرستان ساوه طبق روال هر ساله خود و براساس برنامه‌ریزی‌های سالانه، وظیفه اعزام بالغ بر 550 نفر را در طول عید نوروز به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوهای راهیان نور بر عهده‌ دارد. 

وی با اشاره به مناطق مورد بازدید زائران ساوجی از مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: فکه، هویزه، طلائیه، فتح‌المبین، دهلاویه، چزابه، شلمچه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر 8 مناطق مورد بازدید زائران ساوجی در این اعزام‌ها خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با بیان اینکه اعزام‌ اردوهای راهیان نور شهرستان در دو مرحله در تاریخ‌های 28 اسفند سال جاری و سوم فروردین97 صورت می‌گیرد، گفت: در این دو مرحله زائران ساوجی به استعداد 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار رسولی آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصایا و خاطرات شهدا، بازخوانی عملیات‌های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانست و گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش‌های شهدا در بین نسل‌های جوان جامعه بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آنها کمک می‌کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تأکید بر لزوم برگزاری اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهیدان و رزمندگان و از خود گذشتگی شهیدان است و ما باید همیشه قدردان آنان باشیم چراکه اگر این ایثارگران و از خودگشتگی رزمندگان نبود امروز ما در امنیت نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات