مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اعتقاد به فکر اقتصادی، مدیریت و تدبیر نیکو و دوری از اسراف و تبذیر سه مؤلفه اقتصاد مقاومتی در سیره علوی است.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۷۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک پیش از ظهر امروز در جمع پایوران و پاسداران این ناحیه، با اشاره به اهمیت توجه مردم به الگوهای مناسب گفت: انسان دارای روح تقلیدی است از این رو بایستی همانند تقلید در دین بزرگان دینی را در جامعه الگو قرار دهد.

وی بابیان اینکه فردی که خود عمل بدی مرتکب شده نمی‌تواند دیگران را از آن نهی کند، گفت: انتظار داریم پایوران و بسیجیان خود پیشگام پرهیز از اسراف باشند و بتوانند مقابل اسراف‌کاری و حرکات اشتباه در کشور را بگیرند.

 مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود دارد، گفت: با وجود چنین نعماتی شاهد ریخت‌وپاش‌های زیادی در کشور هستیم که نیاز است به توصیه‌های اسلام توجه بیشتری داشته باشیم ولی امروزه متاسفانه در عمل به این توصیه‌ها کم‌کاری شده است.

سرهنگ پاسدار قادری توجه به اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار داد و افزود: رهبر معظم انقلاب تأکیدات زیادی بر این موضوع دارند و بارها در فرمایشات خود بر آن اشاره داشته‌اند، در این موضوع نیاز به مسائل نظری نداریم و باید اقتصاد مقاومتی به‌صورت عملی در جامعه اجرا شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد به فکر اقتصادی، مدیریت و دوری از اسراف و تبذیر سه مؤلفه اقتصاد مقاومتی در سیره علوی است، گفت: دوری از اسراف می‌تواند کشور را از بحران نجات دهد و چنانچه اگر به دستورات اسلام در این زمینه عمل شود، دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم اقتصادی را به ابزاری برای اعمال فشار بر ملت ایران تبدیل کند.

سرهنگ پاسدار قادری خاطرنشان کرد: اعتقاد به اقتصاد مقاومتی به این معنا است که می توانیم با حفظ استقلال و هویت اسلامی اقتصاد پایدار داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات