مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

دختران ما باید حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در دیدار با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: حجاب، عبادت، شخصیت و فضایل زندگانی ام ابیها(س) باید در بین زنان و دختران امروز نمونه الگو سرمشق قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۷۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله، معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله و مدیرمسئول خبرگزاری بسیج استان مرکزی با حضور در منزل خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن تقدیر از تلاش‌های وی با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در این دیدار ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه(س) با تاکید بر لزوم الگوگیری از سیره حضرت زهرا(س) گفت: اگر در مسیر حضرت فاطمه زهرا(س) قدم برداریم و آرمان های حضرت را ادامه دهیم در زندگی به سعادت و خوشبختی می رسیم.

وی افزود: حجاب، عبادت، شخصیت و فضایل زندگانی ام ابیها(س) باید در بین زنان و دختران امروز نمونه الگو سرمشق قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عفاف و حجاب را از ویژگی های دخت گرامی اسلام برشمرد و تصریح کرد: برای داشتن جامعه سالم و عاری از معصیت و بی بندو باری باید به روش و شیوه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) رجوع کرد و خصوصیات اخلاقی وی را در زندگی الگو قرار داد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: یکی از بزرگ ترین درس‌های عملی از حضرت زهرا(س) حضور فعال در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی با حفظ عفت و حجاب و ارزش‌های وجودی زن است که در انقلاب اسلامی، جلوه یافت و الگویی برای زنان جهان شد.

وی با اشاره به هجمه دشمن علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی هدفش اذهان و به انحراف کشیدن فرزندان است و در مقابل رسالت رسانه‌های ارزشی و انقلابی تبیین الگوی «زن نه شرقی نه غربی» در راستای حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در این دیدار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اهداء لوح و هدیه از زحمات «عاطفه محمدی» به عنوان خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار