۲۴۹ سرشاخه توزیع مواد مخدر در خراسان‌رضوی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در عملیات ضربتی پلیس خراسان‌رضوی، ۲۴۹ سرشاخه توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۰۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار قادر کریمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی افزود: در این عملیات ۲۴ ساعته ۲۴۹ تن از سرشاخه‌ها و عاملان اصلی خرده فروشی موادافیونی در مشهد و دیگر شهر‌های استان شناسایی و پس از هماهنگی پلیس با مقام قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با تشکر از پایگاه‌های یکم، دوم و سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حاشیه شهر مشهد گفت: ماموران انتظامی، پاتوق خرده‌فروشان مواد افیونی را پاکسازی و ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۲۴ گرم شیشه، چهار گرم هروئین، ۱۳۰۰ عدد قرص‌های روانگردان و مخدر و همچنین یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ۱۱ مرد و ۲ زن که از سرشاخه‌های توزیع مواد افیونی در بین جوانان و نوجوانان بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار قادر کریمی اظهار داشت: در این عملیات گسترده ۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر که در بسته‌های پلاستیک‌پیچ کوچک آماده توزیع بود کشف شد؛ همچنین از این مقدار ۱۵ کیلوگرم تریاک بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار