امام جمعه هشترود:

هشترود جزو شهرستان های برتر استان در ایجاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد

امام جمعه هشترود در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، گفت: هشترود جزو شهرستان های برتر استان در ایجاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد شناخته شده است.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۴۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی افزود: در حال حاضر 54 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهر و روستاهای این شهرستان برای تربیت جوانان و نوجوانان با احکام دینی و قرآنی  تاسیس شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در عید نوروز نباید محرومان را فراموش کنیم، از خیرین خواست در این ایام مستضعفین و فقرا را یاری کنند.

حجت الاسلام رحیمی از خانواده ها خواست در این ایام که خانه تکانی صورت می گیرد در مصرف آب صرفه جویی را رعایت کنند چراکه پرهیز از اسراف و تبذیر به خصوص در مصرف آب از وظایف شرعی و اخلاقی تک تک افراد می باشد.

وی عید نوروز را بهترین فرصت برای دید و بازدید و زدودن کینه از دل و رفع کدورت و ناراحتی‌ها برشمرد.

فرماندار هشترود نیز در ادامه از تشدید و بازرسی‌ها بر بازار شب عید تاکید کرد و افزود: در همین راستا قیمت‌گذاری‌ها با دقت و نظارت بیشتری انجام شود و اصناف و بازاریان بر رعایت قانون و اصول بهداشتی و خدماتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امین امینیان از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از عید نوروز و مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمام اماکن تاریخی و دیدنی این شهرستان آماده بازدید از مسافران نوروزی است.

هشترود جزو شهرستان های برتر استان در ایجاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد

در این جلسه از فعالان شورای فرهنگ عمومی شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار