خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی هشترود از آغاز اجرای پلاک گذاری 60 دستگاه تراکتور کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۴۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: دو هزار و 947 تراکتور در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 2 هزارو 336 دستگاه تراکتور عمر زیر 25 سال را دارند و از این  تعداد نیز 941 دستگاه فاقد پلاک می باشند.

وی ادامه داد: از کل تراکتور های موجود در منطقه هزارو 300 دستگاه از کارخانه و 98 دستگاه توسط پلیس راهور پلاک گذاری شده اند.ِ

احمدی اضافه کرد:  تمام ماشین آلات کشاورزی باید پلاک گذاری شوند در غیر اینصورت سوخت به آن ها تعلق نمی‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی هشترود  یکی از معضلات در امر توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی را عدم پلاک گذاری ادوات کشاورزی عنوان و بیان کرد: از مزایای اجرای طرح می توان به مدیریت مصرف سوخت و دریافت کارت سوخت، ایجاد زیرساخت های لازم و تسهیل در خدمت رسانی، ساماندهی نقل و انتقال ماشین آلات کشاورزی در دفاتر ثبت و اسناد و کنترل تردد ماشین آلات کشاورزی در جاده ها و بیمه ماشین آلات کشاورزی اشاره کرد.

احمدی همچنین به رتبه دوم شهرستان هشترود در جذب و پرداخت تسهیلات ماشین آلات و ادوات کشاورزی اشاره و اظهارداشت : در 11 ماهه امسال بیش از 70 میلیارد ریال وام برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی پرداخت شده است.

در هشترود سالانه حدود 250 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی تولید می شود که عمده محصول تولیدی آن گندم بوده که به علت تولید بیشترین میزان این محصول، به انبار غله استان شهرت یافته است.

ارسال نظرات