خبرهای داغ:
آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول با حضور فرمانده سپاه استان خوزستان، ائمه جمعه و سایر مسئولین شهرستانی درحسینیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۶۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

 

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت دزفول ،فرمانده سپاه خوزستان درتودیع ومعارفه فرمانده این ناحیه ، با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) گفت: سپاه خار چشم دشمن است. شانیت و جایگاه سپاه در دنیا به گونه ایست که همه دشمنان ما خصوصا امریکا و کشورهای استکبارگر از حیات و وجود سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران رنج می برند و این نشان از جایگاه رفیع سپاه است، در واقع شان سپاه حفظ و حراست از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می باشد.

سردارحسن شاهوارپور با اشاره به جایگاه سپاه گفت: سپاه به عنوان نهاد همزاد انقلاب اسلامی برای صیانت از دستاوردها و ارزش های انقلاب تشکیل شد و امروز همزمان با رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی به گونه ای توسعه یافته که دشمن در تلاش برای دفاع در برابر سلاح های تولیدی مشخصا صنایع موشکی سپاه و ارتش در وزارت دفاع می باشد.

وی نقش سپاه در حوزه امنیت، دفاع، عمران و سازندگی و فعالیت‌های فرهنگی را بی‌بدیل خواند و یادآور شد: سپاه در تمام عرصه ها به کمک همه دولت‌ها آمده ‌و ضمن پاسداری از انقلاب در تمام بخش‌ها به مجموعه انقلاب در حال کمک‌رسانی بوده وهست.

فرمانده سپاه خوزستان، وجود سپاه را در کشور یک نعمت الهی دانست و افزود: به برکت وجود سپاه در کشور دشمنان از حمله به کشور ما در هراس هستند و توان مقابله با نیروی سپاه را ندارند.

سردارشاهوارپور با اشاره به وضعیت تاریخ جهان، افزود: بدانید که امروز تاریخ جهان و تاریخ بشریت بر سر پیچ بزرگی تاریخی قرار دارد.
فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد: تفکری که امروز غرب را به چالش می کشد نظام اسلامی است که قطعاً غرب هم برای نابودی و سنگ انداختن بر سر راه این ماموریت از هیچ عملی دست بر نمی دارند.

سردارشاهوارپور خاطرنشان کرد: دشمن وقتی نتوانست در جنگ هشت ساله دفاع مقدس اسلام ناب را از هم بپاشاند برنامه هایی برای ایران طراحی کرد که سرانجام آن توطئه سال ۸۸ بود که آنها به این باور بودند در این فتنه می توانند کار نظام اسلامی را تمام کنند که خوشبختانه با هوشیاری و در صحنه بودن و دینداری مردم این عمل دشمن ناکام ماند.
سردارشاهوارپور به یک خصلت سرهنگ محتشمی راد اشاره کرده وگفت: این سرباز ولایت کم حرف و پر عمل بودو شخصی هم که به جای وی آمده سربازی مخلص وولایتمدار می باشد.

وی بر توجه به خانواده شهدا، محرومیت زدایی، امداد رسانی، اشتغال زایی، توسعه زیرساختها و تعامل با مسئولین، ائمه جمعه و روحانیت و سایر مسئولین شهرستان تاکید کرد و برای وی آرزوی موفقیت وسربلندی کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ محتشمی راد فرمانده سابق سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول تصریح کرد: این فرمانده توانمند و مقتدر منشا خدمات بسیاری دراین شهرستان بود و با نیت خالص در خدمت مردم و نظام بود.

دراین مراسم امام جمعه دزفول نیزضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تقدیر و تشکر از زحمات و عملکرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: سرهنگ پاسدارعبدالامیرمحتشمی راد یکی از نیروهای مخلص و همراه و همدل در تمام تصمیمات شهرستان بود و ارتباط نزدیکی با مردم داشت.

حجت السلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی اظهار داشت: نظام ما برآمده از خون شهدا، مردم و خواست مردم است لذا شرط موفقیت مسئولین ارتباط و دلدادگی و عشق به مردم است.
درپایان این مراسم سردارشاهوارپور لوح انتصاب سرهنگ سعادت رابه وی اعطاکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها