صادقیان: اکنون باید قدر این نظام را بدانیم و اگر یکی از سه مؤلفه توکل برخدا، رهبری امام و وحدت ملت را از دست بدهیم، کشور و نظام با مشکل اساسی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۸۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در نشستی که با حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) برگزار شد ویژگی‌های ستمگران بر اساس آیه ۱۰ سوره فجر با حضور « زهرا صادقیان بافقی» تبیین شد.
در این نشست «زهرا صادقیان بافقی» از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) با اشاره به آیه ۱۰ سوره فجر گفت: فرعون را ذی الاوتاد می‌گویند، چون برخی از مفسرین معتقدند که او دست‌ها و پا‌های مخالفانش را با میخ‌هایی بزرگ به زمین می‌کوبید و آن‌ها را رها می‌کرد تا از دنیا بروند برخی دیگر از مفسرین معتقدند که منظور از ذی الاوتاد یعنی اینکه چادر‌های لشکریانش را با میخ‌هایی به زمین متصل می‌کردند و برخی دیگر گفته اند منظور کنایه از قدرت و حکومت مستقری بود که فرعون داشت.
وی گفت: با مقایسه این ستمگر با ستمگران قبل از انقلاب اسلامی می‌توان فهمید که همه آن‌ها تشنه قدرت بودند. در زمان پهلوی یکی از شاعران به دلیل اینکه شعری گفته بود که از آن بوی سیاست به مشام می‌رسید به صورت زنده زنده در آتش سوزانده شد و لب‌های فرخی یزدی را به دستور این ستمگران به هم دوختند. حتی سازمانی را به نام ساواک تأسیس کردند و جوانان و مبارزان قبل از انقلاب را به طرز فجیعی مورد شکنجه و آزار قرار دادند در کمیته مشترک نیز همین روند به نحو وحشتناکتری ادامه داشت و شکنجه گران از هیچ اقدامی برای آزار و اذیت افرادی که مخالف حکومت پهلوی بودند فروگذار نکردند.
 صادقیان بافقی در ادامه گفت: اکنون باید قدر این نظام را بدانیم و اگر یکی از سه مؤلفه توکل برخدا، رهبری امام و وحدت ملت را از دست بدهیم، کشور و نظام با مشکل اساسی مواجه خواهد شد.
وی افزود: در هفته‌های گذشته ما شاهد اغتشاشات دراویش داعشی بودیم و در این اغتشاش ۴ نفر از فرزندان این نظام به دست این گروه منحرف به شهادت رسیدند بنا بر این بر همه ما لازم است که همواره بصیرت داشته باشیم و مراقب نفوذ بیگانگان و فریب خوردگان در کشور باشیم که رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها بر این امر تأکید فراوان داشته اند.
ارسال نظرات