سید ساجد یعقوبی
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان اردبیل:
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان اردبیل با بیان اینکه سلامت فرآیند کمک‌های نقدی و غیر نقدی باید مشخص شود افزود: امروز دشمنان در سدد این هستند تا نسبت به دریافت کمک‌های مردمی توسط جبهه مقاومت شبهه سازی کنند و باید نسبت به دریافت کمک‌های و نذورات مردمی شفاف سازی شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۱۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

فرآیند کمک‌های نقدی و غیر نقدی ستاد جبهه مقاومت باید مشخص شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شامگاه دیروز جلسه شورای برنامه ریزی ستاد پشتیانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل با حضور اعضای قرارگاه پیشتیبانی و معاون امنیتی سیاسی استاندار اردبیل برگزار شد.

در این جلسه سید شفیع حسینی مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی و کارمندان ادارات استان در سطح کشور پیشرو است و رزمندگان اسلام قدردان مردم دارالارشاد هستند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است همایش های پشتیبانی جبهه مقاومت به مسئولیت فرمانداران در شهرستانها و با حضور ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه و روسای هیئت امنای مساجد و با مدیریت 3 عضو برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین در مراکز استان ها هم نیاز است دستگاه های دولتی و فرماندهان پایگاه ها در یک مناسب یا در یکی از سالن های بزرگ همایش سطح شهر نسبت به برگزاری این اقدامات اقدام نمایندند تا برنامه ها و اقدامات گذشته و نیازهای آینده ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در این همایش ارائه شود.

حسینی با اشاره به اینکه ایران همچنان کمک حال سوریه برای دفاع از حرم آل الله است اظهار داشت: امروز با وجود رزمندگان مدافع حرم سیطره داعش که دست پرورده اسرائیل و آمریکا بود به پایان رسیده است اما جنگ هنوز ادامه دارد چرا که تکفیری ها و صهیونیست در مناطق سوریه و عراق حضور داند.

مسئول قرارگاه پشتیبانی گفت: با این که شاهد آن هستیم همه در دست هم داده اند چه مردم، چه دستگاه های دولتی، چه کارمندان تا کمک رسانی به نحوه احسن در استان شکل بگیرد و امیدواریم موسسات خیره استان هم در این امر خیر هم پیشگام باشند چرا که کار خیر در هر کجا باشد کار خیر است و امروز دفاع از مرزهای کشور و حرمین ائمه اطهار مهمترین برنامه در کشور است.

حسینی با بیان اینکه سلامت فرآیند کمک های نقدی و غیر نقدی باید مشخص شود افزود: امروز دشمنان در صدد این هستند تا نسبت به دریافت کمک های مردمی توسط جبهه مقاومت شبهه سازی کنند و مسئولان مربوطه باید نسبت به دریافت کمک های و نذورات مردمی شفاف سازی شود.

وی گفت: نقش رسانه و صدا وسیما در امر دریافت کمک های مردمی بسیار مهم است و ما خواستار پرداخت صدا و سیمای مرکز استان به این موضوع هستیم و مطمئنا پرداخت این موضوع از صدا و سیما کمک های بیشتری را جذب این ستاد خواهد کرد و اثر گذار خواهد بود.

ارسال نظرات