امام جمعه رامسر با بیان اینکه خیرین و اعضای گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان برای راه اندازی این دفتر رایزنی و حمایت کردند افزود: مطالبه گری از مسئولان و انعکاس مشکلات مردم برای این رسانه در ارجعیت قرار دارد و در پی آن خدمات ارائه شده نیز منعکس خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۲۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام سیدجعفر رضایی امام جمعه رامسر در افتتاح دفتر سایت خبری رامسر نوین با بیان اینکه خواستگاه اولیه ما از رسانه‌ها آگاهی بخشی به جامعه است گفت : رسانه‌هایی که بدور از حواشی و باندبازی و سیاسی کاری به تحلیل موضوعات میپردازند در خط انبیا حرکت می‌کنند.

وی موج رسانه‌ای این شهرستان را بسیار عالی دانست و بر ساماندهی این موج‌ها تاکید کرد.

رضایی با بیان اینکه گاهی برخی رسانه‌ها صدای مسئولان را در می‌آورد، از مسئولان خواست حتی اگر اشتباهی در رسانه‌ها سر می‌زند با سعه صدر برخورد کنند.

وی نیز خط فکری این سایت خبری را در راستای گفتمان انقلاب اسلامی که دربرگیرنده همه افکار وابسته به نظام مقدس جمهوری است، دانست و تاکید کرد که این پایگاه به هیچ جناح خاص سیاسی و افراد وابسته نیست.

امام جمعه رامسر  با بیان اینکه خیرین و اعضای گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان برای راه اندازی این دفتر رایزنی و حمایت کردند افزود: مطالبه گری از مسئولان و انعکاس مشکلات مردم برای این رسانه در ارجعیت قرار دارد و در پی آن خدمات ارائه شده نیز منعکس خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها