سید ساجد یعقوبی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری‌های مدافعان حرم است گفت: همان طور که شهدای مدافع حرم بالاترین درجه ایثار را در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س) و امنیت کشورمان تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۲۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری‌های مدافعان حرم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نواداد عصر دیروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت استان اردبیل اظهار داشت: فعالان ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت با اخلاص و روحیه معنوی در جلسات ستاد حضور می یابند که نشان از معامله این عزیزان با خدا می باشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری های مدافعان حرم است گفت: همان طور که شهدای مدافع حرم بالاترین درجه ایثار را در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س) و امنیت کشورمان تقدیم کردند.

نواداد تصریح کرد: مجموعه استانداری اردبیل همروند و همگام با این مجموعه تمام همکاری های لازم را انجام می دهد و در این راستا کمیته پشتیبانی را در استانداری با هدف جلب مشارکت و همکاری دستگاه ها، فرمانداری ها و بخشداری ها تشکیل داده است.

وی گفت: مردم استان اردبیل با مشارکت حداکثری خود در اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی جهت پشتیبانی و حمایت از رزمندگان مدافع حرم جزء استان های پیشرو در کشور هستند که انتظار می‌رود با توسعه اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه بتوانیم زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر کمک‌های مردمی به این جبهه باشیم.

ارسال نظرات