علی علیزاده معاون خدمات شهری شهرداری آمل با اشاره به آماده باش شهرداری آمل برای ایام نوروز و استقبال مناسب از مسافران نوروزی، گفت: در جهت زیباسازی اقدام به کاشت گل و گیاه فصلی در میادین شهر کردیم تا نمای شهر سبزتر از همیشه باشد.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۴۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی علیزاده معاون خدمات شهری شهرداری آمل با اشاره به آماده باش شهرداری آمل برای ایام نوروز و استقبال مناسب از مسافران نوروزی، گفت: در جهت زیباسازی اقدام به کاشت گل و گیاه فصلی در میادین شهر کردیم تا نمای شهر سبزتر از همیشه باشد.

وی با تاکید بر رنگ آمیزی میادین شهر و ورودی‌ های آمل، افزود: میدان هزار سنگر از دسترس خارج شده، اما بقیه ورودی‌ ها مورد بررسی قرار گرفته تا رنگ آمیزی شوند و پلیس راه قدیم هم رنگ آمیزی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری آمل با بیان اینکه نوررسانی بلوار‌ها بررسی می‌ شود تا در صورت وجود اشکال چراغ‌ ها تعویض شوند، گفت: در حالت عادی روزانه نزدیک به ۱۵۰ الی ۱۷۰ تن زباله از آمل جمع آوری می‌ شود، اما در چند روز باقیمانده تا عید این عدد به ۲۵۰ تن در روز هم می‌ رسد.

علیزاده افزود: سازمان آتش نشانی آمل در حالت آماده باش است و دو اکیپ آن در میدان هفده شهریور و دم پل خواهند بود.

معاون خدمات شهری شهرداری آمل با اشاره به همکاری موثر با آموزش و پرورش در خصوص آمل گردی، گفت: شهرداری آمل این آمادگی را دارد که همانند عید ۹۶ یک دستگاه اتوبوس در جهت آمل گردی مسافران در خدمت ستاد تسهیل و آموزش و پرورش قرار دهد تا زمان توقف مسافران در آمل بیشتر شود و در صورت نیاز و استقبال مناسب یک دستگاه دیگر هم آماده باش خواهد بود.

علیزاده با اعلام نصب المان به مناسبت عید و سفره هفت سین در نقاط مختلف آمل افزود: در ۱۸ نقطه از سطح شهر سفره هفت سین خواهیم گذاشت، اما چند میدان مرکزی شهر همانند میدان هفت تیر، میدان قائم مکان نصب سفره هفت سین بازسازی و بزرگ‌تر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها