خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

اعزام 5 هزار نفر از سمنان به اردوهای راهیان نور در نوروز 97

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: پیش بینی ها و استقبال مردم نشانگر حضور و اعزام پنج هزار نفر از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور در نوروز 97 است.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۵۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

سردار حسن حسن زاده که این روزها در مناطق عملیاتی جنوب جهت سرکشی از اوضاع و احوال اردوگاه های استان سمنان در آن مناطق حضور دارند؛ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: ازحدود دو ماه قبل ستاد راهیان نور استان سمنان تشکیل شده است و بسیاری از رده ها از جمله اردویی آمده اند و کارها را جهت آماده سازی برای حضور کاروان های اعزامی از استان به مناطق عملیاتی آغاز کرده اند.

وی بیان داشت: خادمان شهدا نیز از هم اکنون در این مناطق حضور دارند و نسبت به فضاسازی و بازسازی یادمان ها اقدامات خوبی را انجام داده اند و خوشبختانه شرایط رضایت بخش است و فضا کاملا معنوی و آماده است برای مردم و جوانان و نوجوانانی که علاقه مند به حضور در این سرزمین نور هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: بسیجیان و به ویژه آنها که خادمین شهدا هستند؛ فضا را فضای جهادی و ایثارگرانه کرده اند و بستر فراهم است تا شاهد قدوم مردم در این سرزمین مقدس باشیم.

سردار حسن زاده اذعان داشت: اعزام راهیان نور در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و عمومی در طول سال انجام می شود؛ و بر این اساس اعزام کاروان های دانش آموزی به تعداد 2 هزار نفر در دو بخش راهیان نور جنوب و غرب انجام شده است و کاروان های دانشجویی نیز از 15 اسفندماه تا پایان اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی گفت: پیش بینی ها و استقبال مردم نشانگر حضور و اعزام پنج هزار نفر از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور در نوروز 97 است و همه امکانات و اقدامات جهت اسکان رایگان و پذیرایی در سه وعده غذایی برای مردم استان سمنان آماده و فراهم است.

فرمانده سپاه استان سمنان عنوان کرد: راهیان نور عمومی در دو بخش اعزام سه هزار نفر در قالب کاروانی و دو هزار نفر نیز پیش بینی شده است که با ماشین های شخصی به صورت خانوادگی در مناطق عملیاتی جنوب در ایام نوروز حضور یابند.

سردار حسن زاده تصریح کرد: راهیان نور 97 با توجه به اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم دستاورد و پیام های فراوانی برای دوستان و دشمنان دارد که پیام آن برای دشمنان نظام و انقلاب این است که بهتر است از خوابهایی که هرگز تعبیر نشده نبینند و برای دوستان نیز امیدبخش است چرا که در این مناطق شاهد حضور جوانان و نوجوانانی هستیم که نه دوران انقلاب و نه دوران جنگ را تجربه کرده اند اما به این سرزمین می آیند و به خوبی و زیبایی وصف ناپذیر با آرمان های انقلاب ارتباط برقرار می کنند و نشانگر این است که نسل سوم و چهارم دارند پای کار انقلاب می آیند و انقلاب نسل به نسل دست به دست شده است و مسیر شهدا به خوبی ادامه یافته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها