فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: فرهنگ بسیجی بهترین راه حل برای رفع مشکلات مردم و کشور است و در حقیقت این تفکر بسیجی است که کشور و نظام ما را از گزندها حفظ کرده است
کد خبر: ۸۹۹۷۶۶۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

تفکر بسیجی در پیشبرد امورات مردم در عرصه های مختلف راهگشا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی صبح امروز درهمایش اعتلای سازندگی و خدمات رسانی با ساماندهی گروه جهادی با حضور روسای برخی ادارات و فرمانده هان پایگاه های مقاومت در محل سپاه ناحیه گرمی برگزار شد، گفت:  توجه به تفکر و روحیه بسیجی بهترین راهکار برای رفع مشکلات مردم و شهروندان است.

 وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در پیشبرد امورات مردم در عرصه های مختلف راهگشا است، افزود: فرهنگ بسیجی بهترین راه حل برای رفع مشکلات مردم و کشور است و در حقیقت این تفکر بسیجی است که کشور و نظام ما را از گزندها حفظ کرده است.

 وی با بیان اینکه نمی توان تفکرو فرهنگ بسیجی را در قالب سازمانی ترسیم کرد، گفت:  باید سعی و تلاش همه ما این باشد که تفکر و روحیه بسیجی در بین احاد مردم جامعه و مسولان نهادینه شود و همه دستگاه به نوبه ای خود بلکه بیشتر از وظایف قانونی خود تلاش کند.

 سرهنگ رحیمی کم هزینه ترین و راحت ترین راه مواجه به مسائل و مشکلات  اقتصادی و دیگر حوزه ها را تزریق روحیه بسیجی و تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیج باید در تمامی حوزه ها فعال بوده و برای حوزه های مختلف برنامه ریزی داشته باشد.

 وی با تاکید بر اینکه اصطلاح حرکت بسیجی وار بار معنای مثبت و تاثیرگذاری در بین مردم دارد، افزود: باید در تحلیل و آنالیز اصطلاح حرکت بسیجی وار تامل کنیم امروز در جامعه با توجه به واقعیت موجود شاخص های حرکت بسیجی وار و بسیجی بودن را مشخص و پردازش کنیم.

 در این مراسم سرهنگ شاکری، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمی هم ضمن تبین برنامه سال 97 بسیج سازندگی، گزارشی از کار های صورت گرفته در سطح شهرستان ارائه داد.

ارسال نظرات