فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف 3 فروند موتور لنج تجاری حامل بیش از 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان بندر لنگه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۶۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ؛  علی‌اصغر خرم‌روی امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پاسگاه مرزی ساحلی لاوان شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و حین گشت‌زنی و کنترل حوزه استحفاظی به 3 فروند لنج باری مشکوک و شناورها را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان دربازرسی از شناورهای تجاری موفق شدند 30 میلیارد و248 میلیون و420 هزار ریال انواع کالای قاچاق را که خارج از مجوز و مانیفیست قانونی بارگیری شده بود را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در ادامه با اشاره به دستگری 19 نفر متهم در این رابطه گفت: کالاهای کشف شده شامل: 3 هزار و 917 عدد لوازم آشپزخانه 2 هزار و پانصد کیلوگرم چای 64 هزار و هشتصد قوطی کمپوت میوه 5 هزار و256 جفتکفش 46  هزار و هشتصد عدد آمپول نیروزا 190 هزار کیلوگرم برنج 37 هزار و سیصد پاکت آبمیوه و هزاران قلم کالای قاچاق دیگر می‌باشد.

خرم‌روی در خاتمه با اشاره به اینکه قاچاق سیب از بین بردن فرصت‌های شغلی در داخل کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا موجب انحراف سرمایه ملی از مسیر اصلی و در نهایت کاهش تولید ملی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه خواهد شد.

ارسال نظرات