فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

دشمن با حرکت نرم انشقاق قومی و مذهبی را در دستور کار قرار داده است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن با حرکت نرم انشقاق قومی مذهبی را در استان سیستان و بلوچستان در دستور کار خود قرار داده است
کد خبر: ۸۹۹۷۶۷۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردارسرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی تاسوکی  که با حضور علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در گلزار شهدای زاهدن برگزارشد،اظهار کرد: شهداء تاسوکی مظلومانه وبه دست شقی ترین وپست ترین انسانها به شهادت رسیده اند .
 
وی برنامه پیاده روی به سمت یادمان شهداء تاسوکی را حرکتی زیبا که با تفکری انقلابی صورت گرفته است عنوان کرد وگفت:باید برای افرادی که به دنبال احیاء شعائر انقلاب اسلامی هستند وفرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جدید و آینده ساز انقلاب را زنده می کنند دعای خیر کرد وبه آنها خدا قوت گفت.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد : دشمن در حادثه تاسوکی گروهی را اجیر کرده تا این حرکت ددمنشانه را انجام دهندو اینها  ۲۲ نفر از مردم منطقه را به شهادت رساندند، اما بر خلاف تصور دشمن به برکت خون مطهر شهدا، این جنایت به همدلی و وفاق بین شیعه و سنی منتهی شد .

این مسؤول ادامه داد: علمای اهل سنت و شیعه همه این حادثه دلخراش را محکوم کردند و در نهایت با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سرکرده این گروهک مزدور دستگیر و موجبات خوشحالی شیعه و سنی فراهم شد.

سردار معروفی با بیان اینکه اگر کاری برای رضای خدا انجام شود دست خدا نیز در آن کار خواهد بود،افزود: امروز انقلاب اسلامی با دو مولفه ایمان و مدیریت رهبری توانسته در دنیا مقتدرانه ملت ایران را به عزت برساند.

وی رسالت شهروندان مومن ،سربازان ومردم انقلابی را در جامعه امروزی سخت تر از هر زمان دیگری دانست وبیان کرد:دشمن دست از دشمنی بر نمیدارد وبه این نتیجه رسیده است که در حوزه سخت نمی تواند اسلام را مورد چالش قراردهد وبه دلیل قابلیت های ملت ما روشش را تغییر داده است

وی ادامه داد: این هدفگذاری دشمن به معنای بدبینی و جدا کردن مردم از نظام است و در مقابل رسالت ما اینست که مراقب وفاق و وحدت ملی باشیم، زیرا این دو مولفه سربلندی ملت ایران را در دنیا رقم زده است.
 
سردار معروفی اظهار داشت:خون مطهر انسانهای بی گناه نتیجه وخروجی آن برای جامعه ما واستان سیستان و بلوچستان مشهود وملموس است ونتیجه حادثه تاسوکی عکس آنچه که دشمن آن را دنبال ورهبری می کرد شد،نتیجه آن همدلی و وفاق شد وبه جای نا امنی برقراری امنیت قابل قبول شد وهم گرایی وهم افزایی در حوزه قومی و مذهبی شد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار