معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بنده اساساً این هنجارشکنی را اتفاقی نمی‌دانم، چون در برنامه‌هایی که شهردار حضور می‌یابد، ملاحظات خاصی از سوی اطرافیان و نزدیکان او وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۲۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش بانوان شاغل شهرداری تهران که روز سه‌شنبه با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی برگزار شد، با رقص دختران و آواز زنان همراه بود. این موضوع، واکنش‌های انتقادی بسیاری را در پی داشت.

حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این باره به خبرنگار فارس گفت: تا آنجا که بنده مطلع هستم سازمان فرهنگی هنری در این رویداد دخالتی نداشته است و آن را نقد و محکوم می‌کنم و از دستگاه قضا هم انتظار پیگیری دارد.

وی ادامه داد: بنده اساساً این هنجارشکنی را اتفاقی نمی‌دانم، چون در برنامه‌هایی که شهردار حضور می‌یابد، ملاحظات خاصی از سوی اطرافیان و نزدیکان او وجود دارد و کوچکترین موضوعات هم رصد می‌شود. بنابراین حرکات موزون دختران یک اتفاق نبوده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: با نگاهی به صفحه فرهنگ کشور در می‌یابیم مباحثی مانند «لفظ اختیاری و اجباری برای حجاب، حضور زنان در ورزشگاه‌ها، بازی ورزشکاران با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس و ...» یک جریان است و معتقدم سیستم قضایی کشور باید این جریان را بشناسد و همانطور که دادستان محترم تهران گفتند، تعقیب شود.

ناصری‌پور با اشاره به تجربه چندماهه‌اش در مدیریت جدید شهرداری تهران گفت: معتقدم یک جریان خاص در فضای فرهنی کشور در حال پیگیری است. به عنوان نمونه، برنامه‌های نوروزی امسال شهرداری روی نوروز باستانی متمرکز است که درست است و اشکالی هم ندارد، اما نباید فقط به آن پرداخت؛ چون نوروز امسال با ایام مبارک ماه رجب و سنت حسنه اعتکاف همراه است.

این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: چندان امیدی به دستگاه‌های متولی فرهنگی کشور نیست، بنابراین باید به ندای «آتش به اختیار» رهبر انقلاب لبیک گفت و «کار فرهنگی خودجوش و تمیز» را گسترش داد.

ناصری‌پور در پایان تأکید کرد: در آینده نه چندان دور، بسیاری موضوعات و مطالب فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مدیریت شهری و کشور را خواهم گفت.

ارسال نظرات