پایگاه بسیج حضرت سکینه(س) برگزار کرد؛
جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در سمنان به همت پایگاه بسیج حضرت سکینه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۴۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، پایگاه حضرت سکینه(س) و اداره کل حفظ آثاراستان سمنان در راستای گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س)و هفته زن جشنی را در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثاراستان سمنان با حضور خانواده های ایثارگران برگزار کردند.
در این جشن سعید ناجی معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان اظهار داشت: بانوان نقش محوری و اساسی در کانون خانواده دارند و دشمن نقش زنان را مورد هدف قرار داده است.
وی ادامه داد: بانوان کانون محبت و صمیمیت در خانواده های ایرانی هستند؛ به وضوع دیده می شود که اگر خانمی در خانواده با مشکل مواجه شود کل خانواده در گیر و دچار مشکل می شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: نگاه فرهنگ غرب به آزادی زنان است؛ آن ها تصور می کنند که زنان مسلمان آزادی ندارند؛ بلکه زنان با حفظ پوشش و متانت خود می توانند پیشرفت چشمگیرتری در جامعه داشته باشند.
ناجی ادامه داد: بانوان نسل آینده را می سازند و نقش بسیار مهمی در جامعه و پرورش فرزندان آینده کشور دارند؛ این بانوان هستند که در فراز و نشیب زندگی حامی و پشتوانه ی مردان هستند؛در ۸سال دفاع مقدس نیز زنان نقش پر رنگی را ایفا کردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان افزود: بانوان باید حضرت زهرا(س) را از تمام جوانب الگوی خود قرار بدهند و تحکیم بخش خانواده باشند.
لازم‌ به ذکر است این جشن همراه با نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و هنر های دستی بانوان و همچنین مولودی خوانی بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها