خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم (ع) از حوزه شهدای خواهر به مناسبت روز ملی درختکاری به کاشت درخت در اطراف پایگاه خود پرداختند.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۴۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم (ع) از حوزه شهدای خواهر به مناسبت روز ملی درختکاری به کاشت درخت در اطراف پایگاه خود پرداختند.
فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درمورد روز درختکاری:
ما از مردم خواهش می کنیم که درخت را پاس بدارند و فضای سبز را اهمّیّت بدهند. «هر ایرانی یک درخت» که گفته میشود و در زبان‌ها هست، شعار خوبی است؛ سعی کنند در این ایّام - که ایّام درختکاری و فصل درختکاری است - هرچه میتوانند [کاشت درخت را]افزایش بدهند؛ و جلو دست تطاولی که دراز میشود گاهی به فضا‌های سبز را، هم مردم و هم مسئولان بالخصوص بگیرند و نگذارند؛ چه جنگل‌های ما، چه مراتع ما و چه فضا‌های سبز شهری و آنچه که حول‌وحوش شهر هست؛ والّا اگر چنانچه شما‌ها با قوّت و قدرت برخورد نکنید، این دامنه‌های البرز که در تهران ملاحظه میکنید، تا آن بالابالا‌های آن آهن و سیمان خواهد شد؛ یعنی همین‌طور کسانی سوءاستفاده میکنند. حالا اینکه شما میگویید که نشستید و روی این مسئله برنامه‌ریزی کردید، این خیلی خوب است؛ منتها باید در عمل به‌طور محسوس این مشاهده بشود و انسان بداند که واقعاً یک کار اساسی دارد انجام میگیرد؛ ان‌شاءالله موفّق باشید.
ارسال نظرات