با حضور خانواده های پایوران ناحیه ثارالله:

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن جشن میلاد کوثر با حضور خانواه های پایوران ناحیه ثارالله در بوستان ولایت برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۵۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،همزمان با سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن جشن میلاد کوثر با حضورخانواه های پایوران ناحیه ثارالله در بوستان ولایت برگزار گردید.
دراین مراسم فرمانده ناحیه ثارالله سرهنگ مهدی دهقان ضمن تبریک فرا رسیدن روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: خانواده های پایوران وبخصوص همسران آنان نقش اصلی و ویژه ای را در پیشرو اهداف سپاه و بسیج دارند.
وی درادامه افزود:زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) الگوی بسیار مناسبی برای پاسداران و خانواده آنان می باشد و با سرلوحه قراردادن ائمه می توانند از زندگی خود بهره بیشتری ببرند.
در ادامه حجت الاسلام میرفخرالدین مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه ثارالله به معرفی و جایگاه حضرت زهرا (س) پرداخت.
این مراسم که همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء بود یک مهمان ویژه هم داشت.
سردار جمیری فرمانده سپاه استان یزد نیز در جمع خانوادگی پایوران ناحیه ثارالله حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.
دراختتامیه این مراسم به همسران پایوران به رسم یادبود هدایایی اهداء گردید وبه اسامی ملقب به نام مبارک "زهرا،فاطمه"نیز هدایایی به قید قرعه اهداء گردید.
لازم به ذکر است به همت فرهنگی مسابقه ای در رابطه با "فضائل و آئیین حضرت فاطمه زهرا (س)" زندگی برگزار شد و به پنج نفر برتر جوایزی اهداء شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار