بر ما زنان فاطمی است که ضمن توجه به همه اصول و با لبیک به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، ارزش ها، بصیرت و آگاهی خود را به منصه ظهور برسانیم.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۰۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر کوهبنان به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر  بیانیه ای را به شرح ذیل ارائه دادند بیستم جمادی الثانی روز طلوع نوری است که با عنایت و لطف بی کران جان آفرین بی همتا، سوره کوثر بر زمین نازل شد و جلوه عالم خلقا در سیمای انسیه الحوراء تجلی یافت.
میلاد با شکوه بانویی که واجد همه کمالات و عصاره تمامی فضائل و حسنات است و شریف ترین الگو برای همه عصر ها و نسل های انان می باشد. فرا رسیدن عید ولادت با سعادت دختر رسالت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالروز میلاد سلاله پاک آن نور تابان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر بر همه رهروان آن حضرت و تهنیت عرض می نمائیم.بر ما زنان فاطمی است که ضمن توجه به همه اصول و با لبیک به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، ارزش ها، بصیرت و آگاهی خود را به منصه ظهور برسانیم. بدینوسیله با توسل به یگانه بانوی دوعالم در جهت تحقق  دست یابی به قلع های علم و معرفت در زمینه های مختلف عتقادی، فرهنگی، علمی و پژوهشی اعلام می داریم: ۱ـ ما بانوان دیار کریمان با پیروی از شخصیت والای حضرت زهرای مرضیه چراغ هدایت را به دست گرفته و در جهت تحقق و دستیابی به قله های معرفت، علم و اخلاق گام بر می داریم. ۲ـ  ماما زنان ایران اسلامی، بر این باوریم که خیزش آغاز شده در انقلاب اسلامی ایران، دامنه اش به اقصی نقاط اسلام کشیده شده و امروز دیگر چشم زنان مصر، تونس، اردن، بحرین، عراق و سوریه به دروازه های غرب نیست، لذا ماخواهران بسبجی خواهران کوثر شهرستتن کوهبنان در جهت حفظ و تقیت نقش پرچمداری نهضت زنان، تلاش خواهیم کرد. ۴ـ از آنجایی که امروز با وجود ابزارهای  تهاجم فرهنگی و در راس آن ماهواره آرمانهای ملی و مذهبی، کیان خانواده و عفت و حیاء جامعه را نشانه گرفته اند، خواستار عزم همگانی جهت تدوین برنامه های فرهنگی در مقابله با اینگونه شبکه های ماهواره ای   هستیم. در آخر ضمن تجدید میثاق با آرمان هایامام راحل و شهدای گرانقدر و اعلام بیعت مجدد با ولی امر زمان و فرمانده کل قوا، آمادگی همه جانبه خود را برای مقابله با هر گونه تهدیدات و فتنه های داخلی و خارجی اعلام داشته و از محضر کبریایی حضرت دوست مسئلت داریم تا به ما و همه شیفتگان ولایت توفیق پیروی از <امیرعاشورائیان زمان> را عنایت فرماید

ارسال نظرات