خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

روز قشر فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: روز قشر فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد است.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۲۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه مراسم یادواره شهید شاخص سال "مرجان نازقلیچی" در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: در هر قشر، روز مشخصی با مناسبت خاصی مرتبط تعیین می شود که فرصتی مناسب برای ارائه ی عملکرد آن قشر در طول یک سال می باشد.

 

فرشته همتی ادامه داد: بسیج جامعه زنان روز 16 اسفند ماه را بر اساس پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)در 16 اسفند سال 90 که به کنگره 7000 زن شهید کشور با بیان نقش و جایگاه اجتماعی زنان در جامعه انتخاب شده است.

 

وی گفت: بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) که رسالت خود را پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و تحقق نقش زنان در بسیج دهها میلیونی می داند و در این راه هدفش معرفی و تربیت الگوی فاطمی و احیای نقش والای زنان است.

 

وی افزود: احیای نقش والای زن مسلمان ایرانی و پیشگیری از تهدات نرم، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی ویژه دختران جوان و کارگاه های مهارت افزایی مادران، برگزاری نشست های تخصصی، راه اندازی مهدهای قرآنی مساجد، کارگاه توانمندسازی مدیران ادارات و مدیران مدارس از عملکرد سال 96 این مجموعه می باشد.

 

 

ارسال نظرات