خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرپل ذهاب:

هفته بزرگداشت شهدا بهترین زمان برای یادآوری فرهنگ شهادت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرپلذهاب گفت:هفته بزرگداشت شهدابهترین فرصت است تا دست کم برای همه اقشار و مسئولین جامعه موضوع شهید و شهادت را یادآوری کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۴۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به هفته بزرگداشت شهدا که از 16 لغایت 22 اسفند نامگذاری شده است، اظهار داشت: این زمان بهترین فرصت است تا دست کم برای همه اقشار و مسئولین جامعه موضوع شهید و شهادت را یادآوری کرده و بگوییم که هر چه داریم از مجاهدت و خون شهدا است.

 

سلمان حسن پور افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

 

وی به فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید در 22 اسفندماه سال 1358 اشاره کرد و ادامه داد: در رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در تبیین مقام شهید همواره بزرگداشت و تجلیل از شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خاندان معظم شهدا به عنوان رسالت خطیر مورد تاکید و عنایت بوده است.

 

همايش پياده روی، كاشت درخت به نام شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از فعالان و راویان ایثارگر، برگزاری یادواره ها و تبلیغات محیطی و برگزاری جلسات با ائمه جماعات و سخنرانی در نماز جمعه 22اسفند در خصوص روز بزرگداشت شهدا از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت شهدا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار