مدیر روابط عمومی سازمان اردویی بسیج در گفتگو با «بسیج»:

جشنواره سرزمین نور در مسیر جمع آوری استعدادهای ادبی و هنری زائران راهیان نور قدم گذاشته است

غفاری با بیان اینکه راهیان نور یکی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی کشور است، گفت: جشنواره سرزمین نور در مسیر جمع آوری استعدادهای ادبی و هنری زائران راهیان نور قدم گذاشته است.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۵۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

علی غفاری مدیر روابط عمومی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور و با بیان اینکه فضای معنوی و حضور جوانان و نوجوانان و مردم ما در مناطق عملیاتی فاع مقدس و آشنا شدن آنها با اقدماتی که در هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است، قدر مسلم در حوزه فرهنگ اجتماعی و فرهنگ فردی ما تاثیرگذار است، گفت: آن چیزی که ما به دنبالش هستیم، تعمیق فرهنگ دفاع مقدس است و می تواند روحیه مقاومت را در میان مردم و در میان مسئولان تقویت کند که یقینا حاصل آن، اداره بهتر امورات کشور توسط مسئولان خواهد بود.

وی با بیان اینکه جشنواره سرزمین نور در مسیر جمع آوری استعدادهای ادبی و هنری زائران راهیان نور قدم گذاشته است،ادامه داد: برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور یکی از ابتکارات موثر سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج بوده است که می تواند باعث ابتکارات و خلق آثار ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس شود.


غفاری اضافه کرد: آثار ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس که توسط زائران راهیان نور خلق می شوند، می توانند در جشنواره ای همچون سرزمین نور داوری شوند و یقینا جمع آوری این خاطرات خلق شده مردمی در سفرهای راهیان نور، نشان دهنده مردمی بودن جشنواره ملی سرزمین نور دارد.


مدیر روابط عمومی سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج تصریح کرد:این جشنواره مردمی با کمترین هزینه و تولید توانسته یک اندیشه و یک فکری که توسط زائران در سرزمین نور خلق شده را جمع آوری کند.

وی با بیان اینکه آثار ادبی و هنری جشنواره ملی سرزمین نور می تواند در حوزه هنر و ادبیات پایداری اثرگذار باشد، اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان در این جشنواره نشان دهنده انتقال فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروزی است و باید از این فرصت ها و بسترها به خوبی در جهت ترویج فرهنگ ایثار استفاده کرد.


غفاری در ادامه با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در کشور است، گفت: زائران راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، نسبت به مقوله دفاع مقدس آشنایی بیشتری پیدا می کنند و می توانند نسبت به تاریخ جنگ، اطلاعات بیشتری کسب کنند ودر عین حال، می توانند فرهنگ دفاع مقدس را از نزدیک حس کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار