سید حسن عاملی:

بیعت با حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) نقطه اشتراک تمام شهیدان ما می باشد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مراسم یادواره شهدای والامقام محلات شیخ کلخوران اردبیل عنوان کرد: بیعت با حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) نقطه اشتراک تمام شهیدان ما می باشد.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۶۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

بیعت با حضرت زهرا و امام حسین نقطه اشتراک تمام شهیدان ما می باشد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شامگاه دیروز در مراسم یادواره شهدای والامقام محلات شیخ کلخوران گفت: بیعت با حضرت زهرا (س) و امام حسین(ع) نقطه اشتراک تمام شهیدان ما می باشد.

وی افزود: عظمت حضرت زهرا(س) به این بستگی دارد که ام الائمه هست و امامان معصوم از وجود پربرکت ایشان به وجود آمده که اساس دین برپایه آنها می باشد.

آیت‌الله سید حسن عاملی گفت: سرچشمه آرمان شهادت و شهادت طلبی به جهت وجود نازنین رهبری صالح می باشد.

وی اظهار داشت: اگر کشور ما در پانصد سال گذشته عقب مانده است به سبب وجود افرادی ناصالح در مسند قدرت بوده است که با غفلت خود پا‌به‌پای تحولات روز دنیا نتوانسته‌اند حرکت کنند و هیچ نقشی در تولید دانش جهانی نتوانسته‌اند ایفا کنند.

بیعت با حضرت زهرا و امام حسین نقطه اشتراک تمام شهیدان ما می باشد

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: در زمان‌های گذشته جوانی رشید از خاک این دیار به پاخاست که عامل یکپارچگی و وحدت ایران اسلامی به شمار می رود و امروز ایران این یکپارچگی را مدیون شاه اسماعیل صفوی می باشد.

وی در ادامه گفت: اردبیل زادگاه شخصیت های علمی و عرفانی بسیار والایی هست که تاریخ گواه آن می‌باشد.

عاملی با اشاره به اینکه قیام امام حسین (ع) دعوای شیعه و سنی نبود گفت : قیام امام حسین (ع) تعریفی برای فلسفه رهبری بود و شعارهای کربلا، شعارهای جهانی می‌باشد.

وی گفت: فرستادن پیامبران و امامان ناشی از غیرت خداوند متعال برای پایان انحرافات جامعه بشری بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: شهدای ما قدم در راهی گذاشتن که حضرت زهرا (س) در آن پا گذاشته بود.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام دنباله‌رو حضرت فاطمه(س) است گفت: بر اساس احادیث اهل سنت، حضرت زهرا نقطه اشتراک شیعه و سنی است و دشمن با تفرقه افکنی نمی تواند خللی به آن وارد کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار