سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل:
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س)جانش را برای دفاع از ولایت فدا کرده است گفت:اولین مدافع حریم ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) است که برای همه ما یک درس و الگوست.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۹۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

اولین مدافع حریم ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری در مراسم جشن میلاد کوثر با تبریک سالروز میلاد با سعات حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و گرامی‌‌داشت مقام مادر گفت: در مورد شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) مقالات و دانشنامه های بسیاری نوشته شده و برای شناساندن حضرت فاطمه زهرا(س)به جامعه تلاش شده است.

وی معنویت،ریاضت،تربیت و اصل عفت و عبادت را از اصول تربیت آن حضرت عنوان کرد و گفت:امروز زندگی حضرت فاطمه(س)باید کالبد شکافی شود و در آثار شخصیتی حضرت زهرا (س) در تمام دنیا گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س)جانش را برای دفاع از ولایت فدا کرده است گفت:اولین مدافع حریم ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) است که برای همه ما یک درس و الگوست.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه دشمن از طریق شبکه های مختلف و سلطنت طلب تلاش می کند تا خانواده ها متزلزل شوند افزود:امروز به خانواده فاطمی نیاز داریم چرا که در زندگی آن حضرت اصل معنویت حاکم است.

وی با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در استان گفت:اگر معنویت در خانواده کم رونق باشد طلاق بخصوص طلاق عاطفی در خانواده ها اتفاق می افتد.

مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین با بیان اینکه برخی مسئولان و جریانات سیاسی از دختران خیابان انقلاب حمایت کردند که در آن عزت و حیا سلاخی شده است گفت:جای تاسف است مسئولی که از این دختران حمایت می کنند در صندلی ای نشسته که آن صندلی با خون هزاران شهید محکم شده است.

حجت الاسلام نوری حضرت زهرا(س)را بهترین الگو برای زنان مسلمان عنوان کرد و گفت:زنان و بانوان جامعه ایران اسلامی باید تمام همت و تلاششان آن باشد که سیره و روش حضرت فاطمه زهرا (س) را در سطح جامعه گسترش دهند.

همچنین سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری در آغاز این مراسم ضمن خیرمقدم گویی و تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از زندگی شخصیتی و معنوی آن حضرت اشاره کرد و گفت:امروز برای زن مسلمان، جامعیت، زهد و وفای به عهد حضرت زهرا(س) باید الگو باشد و شخصیت این بانوی بزرگ اسلام باید برای مردم بخصوص نسل جوان تبیین شود.

وی افزود:تمام خصوصیاتی که باید زن نمونه از دیدگاه اسلام داشته باشد، حضرت فاطمه (س) داشت چرا که حضرت فاطمه(س) الگوی زن نمونه از دیدگاه اسلام است.

ارسال نظرات