خبرهای داغ:

درختکاری فرصتی برای خدمت به کشور است

امام جمعه اهواز با بیان اینکه درختکاری فرصتی برای خدمت به کشور است گفت: به نیت شهدا و برای خدمت به فرزندان خود همیشه درختی غرس کنید.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۲۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در خطبه‌های سیاسی_عبادی نماز جمعه با تاکید بر داشتن تقوا برای همگان و اشاره بر میلاد پر سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: هنگامی که جبرئیل می‌خواهد خمسه‌ طیبه را معرفی می‌کند ابتدا از حضرت فاطمه‌زهرا(س) آغاز می‌کند و محور اشخاص به دور ایشان می‌چرخد، یعنی پدر حضرت فاطمه، همسر ایشان و فرزندانشان را معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های فهم عظمت این بانو بررسی القاب ایشان است، افزود: برای این بانوی بی‌نظیر اسلام به این معنی نیست که بی‌منشاء باشد، بلکه تمام اسامی و القاب ایشان شان نزول دارد و در حقیقت پیامبر(ص) نیز از خود مبادرت نمی‌‌کند.

نماینده ولی‌‌فقیه در خوزستان با اشاره به هفته درختکاری بیان کرد: هفته درختکاری هفته بسیار مهمی است در این مدت که حداکثر تا 15 فروردین ادامه دارد پس از آن اما هر درختی کاشته شود دیگر سبز نمی‌شود.

وی ادامه داد: این فرصت برای خدمت به کشور است، خدمتی که برای خود، خانواده و همگان مفید است. به صلاح خودتان و به نیت شهدا در هر کجا درختی غرس کنید.

جزایری درباره روز راهیان نور عنوان کرد: این حرکت بسیار جالب از 20 الی 15 سال پیش آغاز شد و امروز می‌بینیم کسانی که به مناطق عملیاتی می‌آیند تعدادشان از 6 میلیون نفر عبور کرده است.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه گفت: رهبر معظم فرمودند این کلمه خوبی نیست و ایشان نگران هستند، همچنین هیچ شخصی در نظام اسلامی نمی‌تواند در ملاءعام گناهی را مرتکب شود.

وی درباره کوتاه آمدن در برابر مسئله حجاب تاکید کرد: اگر فتیله‌ حجاب را پایین آوردیم فردا می‌‌گویند فردی نیز می‌خواهد مشروب بخورد و در این مسئله آزادانه عمل کند و سپس درباره مراکز فحشا نیز همین سخنان را اتخاذ خواهند کرد و چرا باید اجباری شود.

جزایری خطاب به گویندگان این سخن تصریح کرد: شما انقلاب اسلامی کردید یا انقلاب دموکراتیک؟ فرزندانتان را که به جبهه فرستادید برای اسلام بود یا لیبرالیسم معلوم است، این کارها برای خدا بود.

وی با بیان سخن امام خامنه‌ای درباره اینکه هیچ عمل حرامی در ملاعام در نظام اسلامی قانونی نیست، عنوان کرد: اگر کسی دلش می‌خواهد بی‌حجاب باشد پس جوانان دیگر چه گناهی کرده‌اند که می‌بینند و به گناه می‌افتند؟

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: این بلا برای همگان است و همگی غرق می‌شوند امیدوارم کج سلیقه نباشیم. نباید از ادامه مسیر باز بایستیم و باید تا آخرین قطره خون از آرمان‌هایمان دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار