مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر

وجود حضرت زهرا (س) یک سند بر شرافت زنان است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: حضرت زهرا (س) مصداق سورۀ کوثر و وجود و تولدش یک معجزه و سند بر شرافت زن در اسلام است.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۳۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا عبدلی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر به مناسبت جشن بزرگ کوثر در بین خانواده‌های پاسدار و بسیجیان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: وقتی حضرت فاطمه (س) به دنیا آمد پیامبر اکرم (ص) دستانش را بوسیده و می‌فرمایند: «هر وقت فاطمه را می‌بویم هوس بهشت کرده و بوی بهشت را از فاطمه می‌شنوم».

وی با توجه به حرف غربی‌ها در مورد اینکه چرا اسلام حجاب را بر زن واجب کرده است افزود: اگر اجبار بد بوده پس همه جور آن بد بوده و چه یک نفر را مجبور کرده چادربه‌سر کرده چه یک نفر را مجبور کرده چادر را از سرش دربیاورد، پس چرا در فرانسه آن استاد دانشگاه را به خاطر حجاب از هیئت‌علمی اخراج کردند؟ مگر آزادی نیست؟ چرا فقط در حجاب داشتن اجبار بد بوده، ولی در حجاب نداشتن ازنظر آن‌ها بد نیست؟

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا (س) عنوان کرد: از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) اینکه نور ایشان از نور خداوند متعال بوده یعنی خلقت او از نور خداوند است، پارسایی، قناعت، عبادت، دعا از دیگر ویژگی‌های حضرت زهرا (س) است.

وی با اشاره به اینکه رضایت خداوند در رضایت حضرت زهرا (س) است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم خداوند از ما راضی است، باید ببینیم حضرت زهرا (س) از ما راضی است یا خیر؟ یعنی در مسیر حضرت زهرا (س) قدم برداشته‌ایم یا خیر؟

عبدلی با اشاره به حجاب و ولایت مداری حضرت زهرا (س) افزود: حجاب و ولایت مداری حضرت زهرا (س) زبان زد خاص و عام بوده، چادر حضرت زهرا (س) به زمین کشیده شده، اما ما اکنون چادر‌های خود را جمع می‌کنیم و ایشان به خاطر ولایت جان خویش را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) زن، همسر و مادری نمونه بود خاطرنشان کرد: در بحث همسر بودن، حضرت علی (ع) می‌فرمایند: هیچ‌وقت ندیدم فاطمه (س) از من درخواست و توقعی داشته باشند، در بحث مادر بودن هم اینکه امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و زینب (س) را تربیت‌کرده قطعاً نمونه بودند و در بحث زن بودن اینکه از ایشان پرسیدند؛ بهترین چیز برای زن چیست؟ فرمودند: بهترین چیز برای زن اینکه نامحرم را ندیده و نامحرم او را ندیده باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار