نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه پیش‌بینی رهبر فرزانه انقلاب انسان را به وجد می‌آورد گفت: عمر رژیم صهیونیستی به شمارش معکوس افتاده است.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۴۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و همچنین سالروز ولادت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) اظهار داشت: مهم‌ترین فلسفه نام‌گذاری روز ولادت حضرت زهرا (س) به نام روز زن، این است که منزلت زن در اسلام در این روز بیان شود.

وی با اشاره به سخنرانی روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بودیم در رابطه بااینکه جایگاه زن در جوامع غربی به‌طور کامل نمایان شد؛ افزود: زن غربی مظهر برهنگی و جلب‌توجه مردان به خود، ابزاری برای جلوه گری، تبلیغ کالا و آرایش است ولی در جامعه اسلامی زن دارای عفاف و حجاب، مدیر خانواده، تأثیرگذار در اجتماع، رشد علمی، معنوی و مایه آرامش زندگی است که به کمال نیز خواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: منزلت زن در اسلام سبب تحکیم خانواده شده و نتیجه آن‌یک جایگاه والا، رشد و تعالی و رسیدن به کمال و همچنین حضور فعال آن درصحنه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است در حالی است که جایگاه زن در غرب رواج بی‌بندوباری است که سبب از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در این هفته بیان کرد: روز یکشنبه نیز روز راهیان نور است که می‌توان گفت، اردوهای راهیان نور یکی از کارهای فرهنگی ارزشمند است که تأثیر فراوانی روی انسان‌ها گذاشته است، هدف از اردوهای راهیان نور آشنایی با جنگ تحمیلی، آشنایی بافرهنگ شهادت، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز و نشان دادن شهامت و شجاعت رزمندگان است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه حضور در اردوهای راهیان نور زیارت بامعرفت است و با توجه به اینکه دوران دفاع مقدس گنج بی‌پایانی است بنابراین باید از این سرمایه استفاده کرد تصریح کرد: باید از اردوهای راهیان نور استقبال شده و برنامه‌ریزی  برای حضور نسل جوان در راستای نگه‌داشتن آرمان و اهداف دفاع مقدس ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه روز بزرگداشت شهدا و سالروز فرمان امام راحل برای تأسیس بنیاد شهید را پیش روداریم خاطرنشان کرد: بنیاد شهید ازجمله نهادهای انقلابی بوده که نقش به سزایی در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دارد، فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی است که نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف حفظ کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: باوجوداینکه باید ریختن خون شهدا را قدر بدانیم و حرمت خانواده آن‌ها حفظ شود بلکه  نباید در این ایام سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان رل فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه 18 اسفند سالروز تشکیل کانون فرهنگی هنری مساجد است اظهار داشت: مساجد ازجمله ظرفیت‌های مهم جامعه اسلامی هستند و کانون‌های فرهنگی هنری در جذب جوانان به مساجد مؤثر خواهند بود، چراکه کانون‌های مساجد حلقه اتصال جوانان با مساجد هستند و انتظار می‌رود با یک برنامه‌ریزی دقیق و جذاب جوانان را به سمت مساجد و نماز ترغیب کرد.

آیت‌الله میرعمادی با یادآوری دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده شهید حدادیان افزود: در این دیدار رهبر انقلاب اسلامی با بوسیدن پیراهن این شهید، بصیرت خاص وزندگی پاک این شهید را نشان دادند.

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 94 فرمودند که تا 25 سال آینده خبری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود عنوان کرد: ایشان در دیدار با وزیر اوقاف سوریه فرمودند که به‌زودی در قدس نماز جماعت می‌خوانیم؛ پیش‌بینی رهبر فرزانه انقلاب انسان را به وجد می‌آورد و این در حالی است که عمر این رژیم به شمارش معکوس افتاده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات