خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

ظهور عرفان های کاذب، نتیجه عدم شناخت عرفان اصیل اسلامی است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: ظهور عرفان های کاذب در سرتاسر جهان به دلیل عدم معرفت نسبت به معارف حقیقی اسلام ظهور کرده اند.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۴۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن پرورش صبح امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: صحبت از شخصیت الهی حضرت صدیقه طاهره (س) کار بسیار مشکلی است و با علم ناقص و زمان اندک، تقریبا کاری غیر ممکن است.

وی افزود: برای همین هم برای فهم و درک درست از شخصیت عظیم این بانوی بزرگ باید به روایاتی که از رسول اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) رسیده مراجعه کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تصریح کرد: در روایاتی از حضرت رسول اکرم (ص) در مورد حضرت فاطمه (س) آمده است: «فاطمه نزد من عزیزترین است، فاطمه بخشی از وجود من است»

وی با بیان اینکه این تعاریف فارغ از ارتباط عاطفی پدر و فرزندی است گفت: پیامبر اکرم (ص) به جز حضرت فاطمه (س) دارای فرزندان دیگری نیز بوده اند، ولی در مورد هیچ کدام چنین تعاریفی نیامده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در ادامه وجود مقدس حضرت فاطمه (س) را به عنوان یک نعمت بزرگ الهی برای مسلمانان جهان به ویژه شیعیان قلمداد کرد و گفت: با الگو پذیری از آن حضرت و نهادینه کردن سیره و سنت او در آحاد جامعه، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی ظهور عرفان‌های کاذب در گوشه و کنار جهان را حاصل عدم معرفت از عرفان اصیل اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام سعی و تلاش استکبار جهانی با استفاده از تمام ظرفیت رسانه‌ای خود، در جهت عدم معرفت مردم جهان از عرفان اصیل اسلامی به ویژه اهل بیت عصمت و طهارت است.

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه تمام عرفان‌های کاذب با وعده «آرامش» به جذب افراد می‌پردازند گفت: این عرفان‌های کاذب با زیر پا گذاشتن تمام اصول انسانی و الهی چنین وعده‌ی دروغی را به فریب خوردگان می‌دهند و این در حالی است که هرکس اندک معرفتی نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت داشته باشد بوی تعفن چنین عرفان‌های کاذبی را حس خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باید تا می‌توانیم به نشر معارف اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) بپردازیم گفت: پاسخ این است که آرامش واقعی جز با طی طریق این بزرگواران امکان پذیر نیست و مشکلات و نواقص انسان جز با به کارگیری سیره و روش آنها، جبران نخواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانیبا تاکید بر اینکه بشریت تا ابد به معارف اهل بیت علیهم السلام نیازمند است گفت: بعضی افراد به بهانه تجدد خواهی به انکار چنین واقعیتی می‌پردازند که با مطالعه و تحقیق می‌توان دریافت همین افراد با مهلک‌ترین بیماری‌های روحی و روانی دست و پنجه نرم می‌کنند، ولی متاسفانه باز هم این داروی شفا بخش الهی را انکار می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه این نظم در سرتاسر زندگی حضرت زهرا (س) به چشم می‌خورد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) نیز با تاسی به اجداد پاک و مطهرشان در تمام امور زندگی خود نظم داشتند تا جایی که در طول هشت سال تدریس در قم حتی لحظه‌ای در شروع کلاس‌های تدریس خود تاخیر نداشتند و قطعا چنین نظمی در تمام امور شخصی و اجتماعی، منجر به توفیق روز افزون امام راحل در پیشبرد اهداف الهی خود شد.
ارسال نظرات