مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

اطاعت از فاطمه(س) توفیق زنان جامعه اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود ظهر امروز در آیین جشن کوثر این ناحیه، با تبریک ایام میلاد حضرت زهرا(س) گفت: خداوند به زنان این جامعه اسلامی توفیق داده است تا با پیروی و اطاعت از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان زنان الگو در جامعه امروز معرفی شوند.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۶۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله موحدی با تاکید بر اینکه فرهنگ غرب زنان غربی را دچار مشکلات فراوان کرده است، اظهار داشت: زنان غربی امروز تشنه آشنایی با اسلام و ارزش های اسلام ناب هستند.

وی افزود: در زندگی زناشویی محبت باید دوطرفه باشد و وقتی یک قدم مرد بر می‌دارد باید یک قدم هم زن خانه بردارد و بالعکس که با این وجود این‌ها به اندازه سه قدم به هم نزدیک می‌شوند و قدم سوم را عشق برمی دارد.

حجت الاسلام موحدی اضافه کرد: حضرت فاطمه در خانه پدر دختری نمونه بود ودر خانه همسر خود نیز همسرداری و تربیت فرزندان شایسته برعهده داشت.

وی الگو گرفتن از سبک زندگی فاطمی و نهادینه ساختن فرهنگ زهرایی یک رسالت همگانی دانست و بیان کرد: اگر زنان و دختران جامعه این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شوند و جامعه‌ عاری از هرگونه آسیب می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه تربیت فرزندان و جهاد همسرداری را مهم‌ترین رسالت مادران خواند و تاکید کرد: از مهم‌ترین نقش‌ها در جامعه و خانواده وظیفه تربیتی و تعلیمی است که این رسالت مهم برعهده مادران قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار