به همت حوزه 216 حضرت زکیه (س) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، بانوان فعال در مرکز دندان پزشکی الزهرا(س) تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۹۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه 216 حضرت زکیه (س) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، بانوان فعال در مرکز دندان پزشکی الزهرا(س) تجلیل شدند.

فرمانده حوزه 216 حضرت زکیه (س) گفت: میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز زن و تکریم مادر را به همه مادران و زنان فعال در عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت باد و تقارن ان را با سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره)رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران گرامی می داریم .

وی با اشاره به نقش ارزشمند زن در نهاد خانواده و اجتماع ابراز کرد: مردم دنیا زنان ایرانی را در جایگاه خاص و ارزشمندی می‌بینند که نه تنها نقش مادر و همسر بودن را برعهده دارد بلکه در اجتماع نیز به خوبی نقش آفرینی می‌کند.

سرکانی با بیان اینکه امروز شان و منزلت زن در ایران به خوبی رعایت می‌شود٬ افزود: سعی ما باید بر این باشد که مقام والای زن در دنیا تحقق پیدا کند.

سرکانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بانوان توانمند و پرتلاش در سالی که پیش روست همچون گذشته در عرصه های مختلف مسولیت های خانوادگی و اجتماعی منشاء خدمات و برکات مهم و موثری در مسیر اعتلاء نطام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

 

 
 
خبرنگار بسیجی:فوج
ارسال نظرات