امام‌جمعه شهرستان درگز:

اردوی راهیان نور بستری در ترویج ارزش‌های انقلابی است

امام‌جمعه شهرستان درگز گفت: اردو‌های راهیان نور بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در همین اردو‌ها اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۲۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلا الغدیر درگز برگزار شد؛ ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: انسان مومن و متقی باید حق مدار بوده و محبت و رضایت نسبت به دیگران، او را از مدار حق خارج نکند.
 
وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر عنوان کرد: حضور فعال اجتماعی و سیاسی زنان در جامعه با دو شرط توجه به اولویت مادری و همسری و حضور انسانی و نه جنسی می‌تواند بسیار موثر باشد؛ خوب همسرداری کردن و تربیت صحیح فرزندان، حکم جهاد فی سبیل الله را برای بانوان دارد.
 
امام جمعه درگز تبیین کرد: امروز توجه به جایگاه و اهمیت مساجد در جامعه به عنوان کانون‌های فکری، دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بسیار ضروری است؛ مساجد سنگر مستحکمی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن هستند.
 
حجت الاسلام ایروانی با اشاره به در پیش بودن روز راهیان نور تاکید کرد: اردو‌های راهیان نور بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در همین اردو‌ها اتفاق می‌افتد.
 
وی افزود: حضور در مناطق عملیاتی، آشنا شدن با ارزش‌ها و اهداف انقلاب و مشاهده کار بسیار بزرگی که شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند بسیار ارزشمند است؛ اردو‌های راهیان نور یکی از بهترین اهرم‌ها در پاسخ به جنگ نرم دشمن است.
 
امام جمعه درگز در ادامه سخنان خود عنوان کرد: بنیاد شهید نقش مهمی در زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارد که به تمام عزیزان و زحمت کشان این عرصه خداقوت عرض می‌کنیم.
 
حجت الاسلام ایروانی با اشاره به برگزاری جشن‌های نیکوکاری در سراسر کشور تشریح کرد: این جشن یکی از اقدامات بسیار خوب و ارزشمند در راستای کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کشور است؛ هر ساله در این روز مددجویان کمیته امداد اقدام به برپایی نمایشگاهی می‌کنند که در آن آثار و تولیدات آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و همه ما باید در راستای حمایت از تولیدات داخلی، از این غرفه‌ها بازدید کرده و اقدام به خرید محصولات آن‌ها کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار