هماش «همدلي» ویژه خانواده‌های پاسدار در قوچان برگزار شد

همایش همدلی و صمیمیت ویژه خانواده‌های پاسدار به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن فرهنگیان شهرستان قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۳۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جلسه همدلی و صمیمیت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت مسئولین سپاه ناحیه قوچان در جمع پایوران وخانواده‌ی محترمشان در سالن فرهنگیان شهرستان قوچان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر؛ فرمانده سپاه ناحیه قوچان ضمن خدا قوت و تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خدمت همکاران و خانواده‌هایشان بیان داشت: برگزاری چنین مراسماتی باعث می‌شود که همدلی و صمیمیت در بین خانواده‌ها بیشتر شود و از خانواده‌ همکاران نیز به خاطر تحمل سختی‌ها و مشقت‌هایی که در انجام رسالت‌های پاسداری متحمل می‌شوند قدردانی می‌کنم.
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد کشتگر؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان  ضمن تبریک ایام مطالبی را در خصوص سبک زندگی فاطمی بیان داشت و عنوان کرد: امروزه همه ما نیرو‌های ارزشی  به الگو برداری از زندگی فاطمه زهرا (س) نیاز داریم و با رعایت چند شاخصه مهمی که در زندگی حضرت زهرا (س) بود می‌توانیم خود وخانواده خودمان را در برابر هجمه‌هایی که دشمن نسبت به تضعیف و تزلزل در بنیان خانواده مصون نماییم.
 
وی ترجیح باطن برظاهر، ترجیح آخرت بر دنیا، ترجیح ساده زیستی بر تجمل گرایی، ترجیح حلال برحرام از جمله این شاخصه‌ها برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها