مدیر حوزه علمیه درگز گفت: سفر کربلای امسال حوزه علمیه در قالب سه اتوبوس و متشکل از ۱۴۷ نفر از طلاب و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۶۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسین عیدی در مراسم بدرقه طلاب حوزه علمیه  به  سفر کربلا ضمن اشاره به ثواب بسیار زیاد مرقد مطهر امام حسین (ع) اظهار کرد: ناکام واقعی کسی است که توفیق زیارت حرم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را نداشته باشد.
 
وی در ادامه سخنان خود تشریح کرد: از سال ۹۴ به پیشنهاد یکی از اساتید، تلاش کردیم تمام اردو‌های زیارتی و سیاحتی حوزه علمیه را تجمیع کرده و آن‌ها را در قالب یک سفر زیارتی کربلا برگزار کنیم.
 
مدیر حوزه علمیه درگز گفت: با توجه به بازخورد بسیار خوبی که از سفر کربلای سال گذشته دریافت کردیم امسال هم بر آن شدیم تا این سفر را در مقیاس بزرگتر و برای استفاده طلاب حوزه علمیه و خانواده‌های آن‌ها پیش بینی کنیم.
 
حجت الاسلام عیدی عنوان کرد: سفر کربلای امسال حوزه علمیه در قالب سه اتوبوس و متشکل از ۱۴۷ نفر از طلاب و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود؛ این سفر ده روز به طول خواهد انجامید و زائرین توفیق دارند مکان‌های زیارتی شهر‌های کربلا، کاظمین، سامرا و نجف را زیارت کنند.
 
وی تاکید کرد: حرم اهل بیت علیهم السلام در واقع قطعه‌های بهشت خدا بر روی زمین هستند، لذا باید حق زیارت آن‌ها را به درستی به جا آورده و قدر تک تک لحظات حضور خود در این مکان‌های نورانی را بدانیم.
 
امام جمعه موقت درگز در پایان ابراز کرد: امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که در سال‌های آینده در خدمت جمع کثیری از مشتاقان و عاشقان ائمه اطهار بوده و سفر بسیار گسترده‌تر و پر شور تری را برنامه ریزی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها