رئیس قرارگاه علم الهدای دانشگاه های استان سمنان:
رئیس قرارگاه علم الهدای دانشگاه های استان سمنان در قرارگاه شهید شاطری خرمشهر در توصیه ای خطاب به دانشجویان گفت: باید توجه کنیم که امروز بحث جهاد علمی از مسائلی است که باید به آن توجه کافی شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۷۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار اعزامی روابط عمومی سپاه استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، هنربخش رئیس قرارگاه علم الهدای دانشگاه های استان سمنان در جمع دانشجویان دانشگاههای سمنان در قرارگاه شهید شاطری خرمشهر اظهار داشت: خوشحالم که در آخرین روزهای عمر کاری رسمی در دانشگاه در این منطقه حضور دارم.

وی در توصیه ای پدرانه خطاب به دانشجویان جمع حاضر گفت: این فضایی که الان در آن حضور دارید؛ از برکات معنوی اش استفاده کنید.

رئیس قرارگاه علم الهدای دانشگاه های استان سمنان افزود: باید توجه کنیم که امروز بحث جهاد علمی از مسائلی است که باید به آن توجه کافی شود.

هنربخش تأکید کرد: در برهه کنونی؛ لزوما با بمب و موشک مملکت ما ویران نخواهد شد و باید گفت اگر مدیران آینده ما، مهندسان و پزشکان ما انسان هایی بی سواد باشند این مسئله در چشم انداز آینده مملکت را ویران و متلاشی می کند؛ یعنی کافی است مدیر، مهندس یا پزشک که در یک عرصه کار می کند؛ انسانی بی سواد باشد و صرفا مدرکی در دستش باشد و از علم بی نصیب باشد که این مسئله تخریب گر است.

وی بیان داشت: این فضا که الان به عنوان فضای معنوی است از آن بهره مند شوید و تصمیم بگیرید در دانشگاه ها با تمام توان جهاد علمی کنید؛ یعنی ایثار کنید و فکر و ذکرتان این باشد که در هر قسمتی که می خواهید کار کنید تخصص کافی را به دست آورید و امروز لازم و ضروری است که انقلاب فکری در دانشجویان و جوانان رخ دهد تا به عنوان نخبگان علمی کشور مدیریت آینده مملکت را به خوبی انجام دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها