مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خواست ملت ایران برخورد قاطع با داعش صفتان داخلی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۷۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت سپاه، نیروی انتظامی و دفتر امام جمعه شهرستان بن، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت مدافع انقلاب(شهدای خیابان پاسدارن در درگیری با اغتشاشگران دراویش) با حضور اقشار مختلف مردم بن در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام عباس دهقان، مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم با تبریک و تسلیت به ملت شریف ایران و خصوصا خانواده شهدای امنیت در خصوص شهادت عزیزان مدافع امنیت ملت و نظام ، درگذشت جمعی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج را نیز تسلیت گفت.

وی در خصوص حوادث خیابان پاسداران تهران گفت: امنیتی كه نعمت بزرگ جمهوری اسلامی بوده مساله كمی نیست كه بخواهیم آن را نادیده بگیریم و مسامحه كنیم؛ بلكه در این زمینه نیروهای امنیتی و انتظامی همچون گذشته و قاطعانه پای حفظ امنیت ایستاده و با كسانی كه آگاهانه و خصمانه در پی از بین بردن این امنیت هستند برخورد خواهند كرد.

حجت الاسلام دهقانی به تشریح گوشه هایی از انحرافات فرقه های دینی و مذهبی از جمله دراویش پرداخت و گفت: پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم ) برای جلوگیری از اختلاف و تفرقه افكنی در جامعه پس از خود الگوی غدیر را پیاده كرد و مولا علی (علیه السلام )را به عنوان جانشین خود معرفی كرد؛ ولی متاسفانه بعد از رحلت پیامبر مهربانی، امت اسلامی دچار تفرقه و اختلاف شد و فرقه ها و گروه های زیادی به وجود آمدند.

وی با اشاره به حمایت برخی از فرقه های دینی و مذهبی از سران فتنه در سال 88، علی رغم اینکه گفتنه بودند در سیاست دخالت نمی کنند؛ ادامه داد: امروز نیز شاهد هستیم كه بر خلاف مشی دراویش این فرقه در بهترین خیابان های تهران زندگی می كنند و علیه نیروهای امنیتی و انتظامی به شیوه داعش صفتانه وارد عمل شدند و سه نفر از نیروهای خدوم نیروی انتظامی و یك نفر از بسیجیان مخلص را به شهادت رساندند.

این مقام مسئول در پایان ضمن محكوم كردن اغتشاشات اخیر، گفت: مردم شریف ایران اسلامی خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی داعش صفتان داخلی هستند، كه باعث شهادت تعدادی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی و بسیجی شده و موجبات هراس شهروندان عزیز را فراهم آوردند و به اموال شخصی و عمومی خسارت وارد كردند.

یادآور می شود در این مراسم از تعدادی پدران شهدای نیروی انتظامی شهرستان بن تجلیل شد.

ارسال نظرات