الگوگیری از زندگی حضرت زهرا (س) ضامن سعادت بشریت

کارشناس مسایل دینی و مذهبی در مراسم جشن کوثر شهرستان بن، الگوگیری از شیوه زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها را ضامن سعادت بشریت دانست.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۸۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام سالروز ولادت بانوی مکرم اسلام،حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جشن میلاد کوثر و بزرگداشت روز مادر تكریم زن با همت بسیجیان حوزه مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها  شهرستان بن، همراه با سخنرانی و مولودی خوانی ویژه خواهران در سالن ورزشی شهید رضا حیدری برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه رازی پور در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت دختر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  با تاکید بر لزوم الگوگیری از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها  گفت: اگر در مسیر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  قدم برداریم و آرمان های حضرت را ادامه دهیم در زندگی به سعادت و خوشبختی می رسیم.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، حجاب و عفاف را از ویژگی های برجسته حضرت زهرا سلام الله علیها  برشمرد و تصریح کرد: حجاب، عبادت ولایت پذیری و منش زندگانی ام ابیها سلام الله علیها باید برای همه علی الخصوص برای زنان و دختران امروز نمونه و سرمشق قرار گیرد و برای اینكه جامعه ای سالم و عاری از معصیت و بی بندو باری داشته باشیم باید به روش و شیوه زندگی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) رجوع كنیم و خصوصیات اخلاقی وی را در زندگی خود سرمشق قرار دهیم.

حجت الاسلام رازی پور ادامه داد: در زمینه حجاب متاسفانه بعضی ها می خواهند بد حجابی را در مقابل نظام مطرح كنند در حالی كه دولت و نظام موظف هست كه نسبت به این مساله توجه داشته باشد؛ ولی خود خانواده ها هم باید به این اصول و مبانی بیشتر توجه و اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمن علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه و علی الخصوص در فضای مجازی هدف دشمن به انحراف کشیدن فرزندان نظام است كه در مقابل آن وظیفه ما  در راستای حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی این است كه ائمه و حضرت زهرا سلام الله علیها  را به عنوان الگو و نمونه معرفی كنیم و آنها را در زندگی روزمره، سرمشق كارهای خود قرار دهیم.

ارسال نظرات