خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

راهیان نور، امتداددهنده ارزش‌های انقلاب اسلامی است

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: راهیان نور یک اقدام مهم است که نتایج معنوی زیادی در کشور و بین نسل جوان دارد و باید روز به روز انجام آن تقویت شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۲۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ عباس برزگرابراهیمی جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‎وگو با خبرنگار بسیج در خصوص اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: همه کشورها برای پایداری و حفاظت از ارزش‌های خود اقدام می‌کنند.
وی جمهوری اسلامی را سرآمد پایداری در جهان عنوان کرد و گفت: ایثارگری‌ها و فداکاری‌هایی که رزمندگان عزیز در طول هشت سال دفاع مقدس انجام دادند، ضروری است که جوانان امروز ما که در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند از ایثار و فداکاری‌های آنان مطلع و ادامه دهنده راه شهدا باشند.
برزگرابراهیمی افزود: راهیان نور یک اقدام مهم است که نتایج معنوی زیادی در کشور و بین نسل جوان دارد و باید روز به روز انجام آن تقویت شود.
جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اردو‌های راهیان نور حرکتی بسیار پسندیده و برای آشنایی جوانان ما با ارزش‌های دفاع مقدس و امتداددهنده ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
برزگرابراهیمی به آثار اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره و اظهارداشت: همه وظیفه دارند به این حرکت عظیم کمک کنند و از همین رو سپاه با تمام توان از این حرکت حمایت کرده و بر اجرای این حرکت عظیم به نحو احسن تأکید داریم.
وی تبعیت از ولایت فقیه و پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله وظایف دانشجویان و جوانان برشمرد.
فرمانده قرارگاه راهیان نور استان قزوین عنوان کرد: حدود 3000نفر از دانشجویان دختر و پسر استان نیز در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام شدند که برنامه اعزام آنها از 12اسفند آغاز و تا 27 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار